کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از محل واکسیناسیون عمومی شهرستان بویراحمد مطرح شد

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) 14 هزار دُز واکسن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار داده است / درخواست نادری از مسئولان دانشگاه

20 مرداد 1400 ساعت 10:07

واکسیناسیون عمومی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است. ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  نقش بسزایی در این واکسیناسیون بر عهده دارد. به گفته شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تا 14 مرداد ماه 1400، بیش از 14 هزار دُز واکسن به استان آورده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار داده است.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از محل واکسیناسیون عمومی شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
   

به گزارش کبنا، واکسیناسیون عمومی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است. ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  نقش بسزایی در این واکسیناسیون بر عهده دارد. به گفته شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تا 12 مرداد ماه 1400، بیش از 14 هزار دُز واکسن به استان آورده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار داده است.
وی افزود: استقبال مردم برای دریافت واکسن برکت خیلی خوب بوده و انتظار ما این است که مردم معطل نمانند و با یک برنامه‌ریزی دقیق واکسیناسیون خیلی سریع‌تر انجام بگیرد.
نادری گفت: واکسن برکت بیشتری وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.





کد مطلب: 437763

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437763/ستاد-اجرایی-فرمان-امام-ره-14-هزار-د-ز-واکسن-اختیار-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-قرار-داده-درخواست-نادری-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1