تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۳۷۷۴۳
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خبر داد

دریافت مجوز استخدام ۶۰ هزار نفر در آموزش و پرورش

۶
۶
دریافت مجوز استخدام ۶۰ هزار نفر در آموزش و پرورش
کبنا ؛معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از دریافت مجوز جذب ۵۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش برای سال جاری از دو طریق کنکور سراسری و آزمون استخدامی خبر داد و گفت: علاوه بر این کمتر از ۱۰ هزار مجوز استفاده نشده از سال قبل داریم که به این آمار اضافه می شود.
 علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی پیش رو اظهار کرد: مجور صادر شده از سوی سازمان اداری استخدامی برای جذب نیرو در سال جاری ۵۰ هزار مورد است که ۲۵ هزار مجوز مربوط به جذب دانشجو معلم برای دوره چهارساله از طریق کنکور سراسری و ۲۵ هزار مجوز مربوط به جذب فارغ التحصیلان دانشگاههای دیگر مطابق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است.
 وی افزود: اطلاعات استخدامی در اختیار سازمان سنجش قرار گرفته تا بارگذاری و دفترچه استخدامی را منتشر کند. علاوه بر این کمتر از ۱۰ هزار مجوز استفاده نشده از سال قبل داریم که به این آمار اضافه می شود.
 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره میزان خروجی نیروها و تعداد بازنشستگان سال جاری نیز اظهار کرد: شمار آنها که تا اسفند ماه به بازنشستگی می رسند بالاست، اما با استفاده از ظرفیت های ماده ۱۰۳ قانون خدمات کشوری می‌توانند خدمتشان را استمرار دهند. با توجه به اجرای رتبه بندی، خیلی ها خودشان درخواست بازنشستگی نداده‌اند و توصیه ما این است که امسال و سال بعد اگر همکاری شرایط ادامه خدمت دارد، درخواست بازنشستگی ندهد زیرا رتبه بندی به هرشکلی، تصویب و اجرا می شود و اثرات خوبی دارد.
 الهیار اضافه کرد: اما شمار آن دسته که بازنشستگی شان قطعی شده و حکم بازنشستگی شان اول مهر صادر می شود، حدود ۲۲ هزار نفر هستند.
 وی درباره وضعیت کمبود نیرو در این وزارتخانه گفت: کمبود نیروی مورد نیاز همان ۱۹۷ هزار نفر که با سازمان اداری استخدامی تفاهم کردیم و هنوز برقرار است. البته برای امسال ۶۰ هزار مجوز جذب نیرو گرفته ایم. پکیج جذب و ساماندهی نیروی انسانی را هم طبق روال سال گذشته تکمیل می کنیم. تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هم امسال فارغ التحصیل شده و از مهرماه وارد سیستم می شوند.

توزیع کارت آزمون استخدامی دانشگاه‌ها آغاز شد
 به گزارش کبنا، همچنین آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فنّاوری وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری سال ۱۴۰۰ روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد در ۱۸۸ شهرستان برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت ۷: ۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
 کارت شرکت در آزمون از امروز سه شنبه ۱۹ مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. لذا متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. 
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
 با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد و یا در صورت مشاهده اشکالات لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۲۱ مرداد صبح از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۲: ۰۰ و بعدازظهر از ساعت  ۱۴ تا 18 با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.



متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.
 به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.
 حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می‌باشند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.
 متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون لازم است، حداکثر تا تاریخ ۲۸ مرداد از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.
 متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون لازم است از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار دارد پرینت تهیه کرده و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همهش پارتی بازی ونابرابری
Iran, Islamic Republic of
هزار مجوز هم صادر بشه هرکه بامش بیش برفش بیشتر
هما کیخا
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت مسئولین محترم آموزش و پرورش
اگر لطف کنید و نیروهای غیر انتفاعی که سابقه تدریس بالای ۵ سال دارند و موفق به کسب گواهینامه های مهارتهای معلمی از موسسین غیر انتفاعی و تاییدیه گزینش و کمکهای اولیه و مهارتهای هفتگانه کامپیوتر که از ملزومات معلمان میباشد ،شده اند را جذب کنید خیلی ممنون میشیم.
بخصوص متولدین اواخر دهه ۶۰ که در زمان ورود آنها به دانشگاه تربیت معلم جذب نداشت اما به دلیل علاقه وافری که به شغل معلمی داشتند در مدارس غیر انتفاعی مشغول شدند اما به دلیل ناچیزی دستمزد مجبور به ترک مدارس کردند و در مجموعه های خصوصی دیگری مشغول به کار هستند. ضمنا اگه لطفی هم نسبت به خانواده فرهنگیان کنید از هر خانواده یک فرزند که سابقه کار در مدارس غیر انتفاعی بالای ۵ سال و از متولدین دهه ۶۰ و موفق به کسب گواهینامه های مخصوص شده اند داشته باشید هم تعدادی افراد مَشغول به کار شده همچنین تعدادی از خانواده های فرهنگی خشنود خواهند شد و هم تعدادی از معلمان غیر انتفاعی جذب شده اند .
قطعا کیفیت کار این افراد (چون اولا در خانواده فرهنگی پرورش یافتند ثانیا در مدارس غیر انتفاعی مجبور بودند توقع خانواده های سطح بالا را برآورده کنند باید به روز میبودند) حتی خیلی بهتر و بیشتر از دانشجو معلمان فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان خواهد بود
خدا
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله تقاص همش رو پس بدید
Iran, Islamic Republic of
15ساله عمر و جون خودمون رو داخل غیرانتفاعی با حداقل حقوق گذروندیم. هیچ کسی ما رو نمی بینه. خدا بزرگه. خیر نبینه کسانی که فقط با پارتی حق ما رو میخورن. ما هم آدم هستیم
استان بدبخت
Iran, Islamic Republic of
جوک سال
پارتی بازی
ایثارگری
درصد جانبازی
...................... دیگه آزمون ومصاحبه؟..................خنده داره
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
1