تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۳۷۷۳۶
در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه مطرح شد

کریمی‌نژاد: عزت فرمانداری کهگیلویه را حفظ کردم / عزل و نصبی بدون مشورتم نبود

۴
۰
کریمی‌نژاد: عزت فرمانداری کهگیلویه را حفظ کردم / عزل و نصبی بدون مشورتم نبود
کبنا ؛عصر روز دوشنبه (18 مردادماه 1400) آیین تجلیل از خبرنگاران دهدشت در فرمانداری کهگیلویه برگزارشد.
فرماندار کهگیلویه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد؛ خبرنگاری تحول آفرین است که با جسارت و آزادگی به مسائل ورود می‌کند و در مقابل زر، زور و تزویر می‌ایستد تا زنگارهای جامعه، فرهنگ، اقتصاد و سیاست را از آنها پاک کند.
کریمی نژاد بیان کرد: سال‌ها است که این آرزو بر دلمان ماند، ۹۰ درصد خبرنگاران یا  نتوانستند یا نگذاشتند که این خصوصیات آیینه و آب بودن را همیشه همراه داشته باشند.
وی در پاسخ به نقد برخی خبرنگاران از ضعف اطلاع رسانی مدیران گفت: دولت گذشته خدمات شایانی علی رغم تحریم‌ها، کرونا و بد اخلاقی‌هایی که در مسیرش بود ارائه داد، انقلابی در روستاها ایجاد کرد ولی متاسفانه مدیران در بیان بسیاری از خدمات دولت زبانشان الکن بود و در خصوص اطلاع رسانی ضعیف عمل کردند.

  فرماندار کهگیلویه:خبرنگار باید زنگار از جامعه بزداید/ مدیران برای حفظ صندلی در دولت جدید التماس نکنند

این مسئول با اشاره به پروژه‌های شهرستان افزود: پتروشیمی دهدشت 40 تا 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با این روند اگر پیش رود تا 2 سال آینده می‌تواند کمک کننده باشد، جاده پاتاوه دهدشت هم در 2 سال اخیر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگرچه به صورت غیر رسمی زیر بر ترافیک رفته است ولی تا شهریورماه تکمیل می‌شود.
وی با بیان اینکه عدم اطلاع رسانی از ضعف‌های دولت تدبیر بود تصریح کرد: بودجه‌های بسیاری در طی این دو سال به پروژه عظیم پاتاوه -دهدشت تزریق شد؛400 ماشین آلات سبک و سنگین در این پروژه مشغول به کار شدند که تا شهریورماه تکمیل می‌شود.
فرماندار کهگیلویه در این دیدار ادامه داد: آبرسانی ایدنک  در سال‌های گذشته ۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی الان بیش از ۲۰ درصد پیشرفت دارد و امسال بیش از ۵۰ میلیارد تومان تزریق شد، پروژه تعطیل نشد به شدت پای کار هستند.
در خصوص نیروگاه ۷۰۰ مگاواتی هم سوله‌ها متناسب نبود تعویض کردند و حتماً در دولت جدید از اولویت‌هاست بودجه آن اماده است، نمی‌گویم گل و بلبل است ولی کار می‌شود.

 

کریمی نژاد همچنین به حواشی سد آبریز 2 اشاره و بیان کرد: برخی در خوزستان با ایجاد مسائل شبه سیاسی، خواستند سواستفاده کنند و مانع احداث این سد شوند ولی به امید خدا اثر ندارد، حقابه ماست و حتی اگر  سدی احداث نشود، تا اندازه حقابه خود برای کشاورزی پمپاژ ایجاد می‌کنیم.
این مسوول همچنین در پاسخ سوالی در خصوص بحران کرونا در کهگیلویه مطرح کرد:
عدم واکسیناسیون سریع در کشور، در دسترس نبودن به موقع دز دوم واکسن، بی توجهی کسبه به رعایت  محدودیت‌های اعمال شده آن هم به دلیل عدم حمایت دولت در جبران خسارات انها و... را از دلایل بحرانی شدن کرونا است.
فرماندار کهگیلویه مطرح کرد: عزت فرمانداری را حفظ کردم هیچ عزل و نصبی را  بدون مشورت با فرمانداری زیر بارش نرفتم، مدیران کل بدون هماهنگی در شهرستان حضور نداشتند، برخی مدیران کل حتی خواستند مدیران پر کار ما در شهرستان را عوض کنند که اجازه ندادم و الانم تا هستم اجازه نمی‌دهم.
وی افزود: آن فرماندار، بخشدار، مدیر حاکمیتی که بخواهد پشت در نمایندگان مجلس یا رییس ستاد انتخاباتی دولت جدید بماند به دولت گذشته خیانت کرد این دولت هم به او  گندم ری نخواهد داد.


دولت روحانی در اطلاع‌رسانی ضعیف بود/زبان الکن مدیران دربیان خدمات

کریمی نژاد با بیان اینکه خودم نیز به استاندار اعلام کردم تا اینجا فعالیت و خدمت کردم که کافی است تصریح کرد: استاندار فرمودند شغل شما حاکمیتی است  و در این بحران کرونا، آتش سوزی، تنش آبی می‌خواهیم تا زمانی که ما هستیم بمانید و ادامه دهید.
وی ضمن قدردانی و اثر گذاری حضور خبرنگاران در ایام کرونا و همچنین انتخابات گفت: وضعیت شوراهای سه شهر در حال بررسی است و مشکل شورای شهر دهدشت فردا مشخص می‌شود و احتمال زیاد مشکلی نیست ولی اگر مسئله‌ای ایجاد شد هم روند طی می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فقط شعار ...ضعیف ترین بودی جناب کریمی
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فقط بگو بود و نبودت سی شهرستان کهگیلویه چه فرقی داشت حضرت عباسی
Iran, Islamic Republic of
سایه خودته
654
Iran, Islamic Republic of
بود و نبود چه توفیری داره؟
اصلا چکار کردی؟
مگه پاراف نامه و نوشتن مطابق مقررات فن و تکنیک و سواد مدیریت میخواهد؟
مگه نوشتن نصب در تابلو اعلانات عزت می آورد؟
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
بزرگداشت بیهقی زمانه

بزرگداشت بیهقی زمانه

محمود دولت‌آبادی یکی از بنام‌ترین نویسندگان ایرانی است که با سبک منحصر به فردش، آثار ...
گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
1