تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۳۷۷۲۹
با حضور مسوولان استانی و شهرستانی

بهبود وضعیت اجتماعی دیشموک با افتتاح و کلنگ زنی 28 طرح

۰
بهبود وضعیت اجتماعی دیشموک با افتتاح و کلنگ زنی 28 طرح
کبنا ؛
دیشموک از محروم ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اقتصادی و اجتماعی است که لزوم توجه بیشتری را از سوی مسئولان می طلبد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز سه شنبه (19 مرداد 1400) در راستای محرومیت زدایی از دیشموک با حضور مسوولان استانی و شهرستانی ۲۸ طرح عمرانی و خدماتی در بخش محروم دیشموک شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی و یا به بهربرداری رسید.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: از این تعداد  ۱۵ طرح با هزینه ۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۳ طرح با اعتبار ۱۴۵  میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
حمید خرمدل بیان کرد: این طرح‌ها با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، مؤسسه بنیاد وفاق سبز علوی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی و شبکه بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شد.
وی  اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، حمایت از زنان باردار توسط بنیاد علوی، اهدای جهیزیه به زوج های جوان و آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد و اجرای تفاهم نامه‌ای با مؤسسه بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در حوزه اشتغال را از دیگر برنامه ها این موسسات در دیشموک اعلام کرد.
مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی دیشموک گفت: رادیولوژی مرکز بستر درمانی دیشموک با مشارکت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان با همکاری بنیاد علوی به بهره برداری رسید.
اسفندیار مختاری افزود: در این راستا یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای خرید آمبولانس شبکه بهداشت دیشموک اختصاص یافت.
وی با اشاره به اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان برای تجهیز خانه‌های بهداشت گفت: در این راستا نیز  ۸۰۰ مادر باردار تحت پوشش خدمات سلامت بنیاد علوی برای تامین بسته‌های مواد غذایی قرار گرفت.
مختاری اختصاص اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مرکز بهداشتی درمانی روستای دشتک، ساخت حسینیه شهید محمد حسین پذیرش افتتاح  ۱۰ مسجد را از برنامه ها و پروژه های بنیاد در بخش دیشموک اعلام کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
1