تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۳۷۶۸۶
رئیس شبکه بهداشت لنده خبرداد:

4500 نفر در لنده واکسینه شدند.

۰
4500 نفر در لنده واکسینه شدند.
کبنا ؛به گزارش کبنا از لنده؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده، با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان لنده در خصوص بیماری کرونا گفت: وضعیت شهرستان لنده هنوز قرمز است و در این راستا سالن های وزرشی تعطیل و سایر صنفوف به صورت بیرون خدمات رسانی خواهند داشت.
وی افزود: کارشناسان حوزه بهداشت ودرمان شهرستان در سه شیفت صبح، عصر و شب در حال خدمات رسانی به شهروندان و کنترل سطح بازار هستند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: در بحث درمانگاه شهری نیز 6پزشک داریم که در کنار سایر پرستاران در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.
وی تاکیدکرد: در بحث تست و درمان بیماران کرونایی نیز خدمات در حوزه سرم تراپی و اکسیژن تراپی اولیه در سطح شهرستان صورت میگیرد و بیماران بدحال نیز به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت منتقل می شوند.
نعمتی گفت: در بحث نمونه گیری ها تا کنون بیش از 12هزار نمونه از شهروندان لنده ای گرفته شده است که 50درصد جمعیت شهرستان می باشد که این رویه نیز در حال انجام است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: در بحث واکسیناسیون نیز تا کنون بیش از 4هزار و500نفر واکسن نوبت اول و دوم خود را دریافت کردند که در صورت تامین واکسن مورد نیاز آمادگی لازم را برای واکسیناسیون افراد بالای 18در روزهای آینده خواهیم داشت.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:میزان مرگ و میر تا کنون 31مورد است که یک مورد تنها معلق به پیک جدید است و تا امروز بیش از 12نفر نیز در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بستری درایم که این رویه درحال افزایش است.
نعمتی گفت: تزریق واکسن کرونا باعث کاهش چشمگیری بیماری شده است ولی انتظار داریم که شهروندان نهایت همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم از پیک جدید به سلامت عبور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

گوسفند یک میلیارد و سیصد هزار تومانی

یک قوچ طلایی رنگ در حراجی گوسفندان در ایرلند رکورد گران‌ترین گوسفند را شکست و ۵۲ هزار ...
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
1