تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۳۷۶۳۸
روز 17 مرداد؛

پیام تبریک مسئولان و شخصیت های سیاسی و فرهنگی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار

۰
پیام تبریک مسئولان و شخصیت های سیاسی و فرهنگی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار
کبنا ؛
فرماندار شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
(قسم به قلم و آنچه مینویسد)
هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید اهل قلم؛محمود صارمی فرصت مغتنمی است که حق گویی؛حق جویی و حرمت قلم پاس داشته شود.به راستی که رشد وتوسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم وتلاش جدی اهالی قلم و خبر نگاران در آگاهی رسانی می باشد وجامعه ای که مطبوعات ورسانه ها در آن رشد کرده باشند از نظر اجتماعی جامعه ای سالم وپویا است.خبرنگاران راهیان وادی آگاهی،راویان حقیقت ونیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اندوتحولی که امروز در عرصه رسانه در کشور ما در حال وقوع است،نقطه عطف بسیار مهمی است که به همت خبرنگاران پرتلاش محقق شده است وگام نهادن در وادی خبر وخبر نگاری را میتوان تجسم امانت،مسئولیت،تعهد،وظیفه و وجدان بیدار جامعه و قداست قلم و رسالت خبرنگار دانست.اینجانب روز خبر نگار را به صاحبان اندیشه و قلم وتلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض می نمایم واز درگاه خداوند متعال برای فعالان این عرصه بهروزی وموفقیت مسئلت دارم.

علیرضا اتابک فرماندار گچساران

-----------------------------------------------------------------------------
پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بمناسبت روز خبرنگار
فرمانده انتظامی شهرستان سرهنگ سید محمد موسوی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار   راتبریک و تهنیت عرض نمود.
متن پیام بدین شرح است:  بسمه تعالی            
هفدهم مردادماه روز حق بینی و حق نویسی ،گام نهادن در وادی آگاهی و اطلاع رسانی با سلاح مقدس قلم که مورد تقدیس وقسم قرآن کریم است،می باشدو  یادآور جانفشانی مردان و زنانی است از جنس قلم که سطر سطر مردانگی وآزادگی را باقطره های خون خود نوشتند وبانفس های واپسین خود، روح جاودانگی درکالبد کلمات جاری ساختند.                        
خبرنگاران واصحاب رسانه درهرجامعه ای نقش بی بدلیل درتنویر افکار عمومی،پویایی ورشد وتوسعه جامعه داشته وطلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند که در همه ی عرصه هاوزمانها باتلاش جهادی وصادقانه در فرایند اطلاع رسانی شفاف وبه هنگام درراستای بازتاب واقعیات دفاع از  کیان و ارزشهای اسلامی ودفاع از امنیت وآزادگی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.                     
بی تردید خبرنگاران راویان متعهد حقیقت دردنیای مجازی اند که به نقش خطیر خوددر زدودن هرگونه جعل وتحریف از سیمای پاک جامعه پرداخته وبخشی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاشهای مجاهدان وخستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح ،دقیق وسریع اطلاعات،  هم دوش با سایر نهادهای مسئول بخصوص نیروی انتظامی در سایه سار رهبری مدبرانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب(مدظله العالی )  ایفای نقش می کنند.                      
        اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، فرارسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، فعالین عرصه خبر و رسانه تبریک عرض نموده واز خداوند متعال سلامتی و سر بلندی توفیقات روزافزون  همه عزیزان را مسئلت می نمایم .         
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  سرهنگ سید محمد موسوی

............................................................................................
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران روز خبرنگار را تبریک گفت
 
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مدیون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
بی تردید کارکرد رسانه های در سطح کشوری در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.
و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.
روز خبرنگار را به شما دلاوران راه حق و حقیقت تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و تندرستی و خرسندی را از درگاه خداوند متعال برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان مسئلت می نمایم .
 
 محمد راحی
 رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران

--------------------------------------------------------------------------

حمید نارکی مسئول روابط عمومی  فرمانداری گچساران روز خبرنگار تبریک گفت

بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا يَسْطُرُونَ
«سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند»
 هفدهم مرداد گرامی داشت نام و یاد شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگاری می باشد که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند.
بی‌‏تردید خبرنگاران، سنگربانان همیشه بیدار و قلب تپنده یک سازمان هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد پندارهای عموم را فراهم می‏‌کنند.
امروزه با توجه به اینکه عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی می باشد، شرایط پرمخاطره دنیا نسبت به گذشته به گونه ای است که برای تبادل افکار و اطلاعات سالم، بی شک نیاز به صلابت قلم و رسالت خبرنگارانی است که با روشنگری و صدق گفتار، اخبار درست را به ذهن پویای مردم اهدا و دنیا را از اخبار کذب و تاریک در امان نگه می دارند.
 
اینجانب روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و روشنگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، شهرستان گچساران تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش این عزیزان را در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری مسئلت دارم.
حمید نارکی مسئول روابط عمومی  فرماندار گچساران

----------------------------------------------------------------------------------

فرمانده سپاه ناحبه گچساران روز خبرنگار را تبریک گفت
به نام خداوند بخشنده و مهربان
"ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ"
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».
ویژگی حق محوری، حق طلبی و حق گویی، از مهم ترین ویژگی های یک خبرنگار موفق و خداترس است.
در مقابل، سخن چینی، بدگویی و به جان هم انداختن مردمان، از ویژگی های نکوهیده ای است که هر انسان عاقلی از آن ها بیزاری می جوید.
پس چه نیکوست که صاحبان بنگاه های خبری و نیز خود خبرنگاران، همواره به دنبال واقعیت باشند و از جنجال آفرینی و بد کردن مردم با هم بپرهیزند.
ذوق و استعداد یکی از مهم ترین ویژگی های خبرنگار، داشتن عشق و علاقه و قریحه خبرنگاری است، بر این اساس، کسی باید وارد عرصه جذّاب و در عین حال پر مخاطره خبرنگاری شود که ضمن داشتن این استعداد ذاتی، از هنر واژه گزینی، شمّ خبری، حوصله زیاد و نگاه موشکافانه و دقیق نیز برخوردار باشد و با پرهیز از احساسات، بکوشد رویدادها را همان طور که اتفاق افتاده منتشر کند، نه آن طور که خود می خواسته اتفاق بیفتد.
هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران ابراز نموده، و از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه مطبوعات، رسانه و اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی و فعال در عرصه های مختلف خبری مسئلت دارم.
 
با تقدیم احترام
سرهنگ دوم پاسدار باقر پسنده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران

---------------------------------------------------------------------------------------

مسئول بسیج رسانه شهرستان گچساران روز خبرنگار را تبریک گفت

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
ن، سوگند به قلم و آنچه می نویسند
 
*حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود... شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌هاے شما براے تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهاے ما مثل یڪ چیزهاے تثبیت نشده است.» ۱۳۸۰/۸/۲۳*
 
 خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگے می‌کنند و سلامت فرهنگے و فکرے هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌هاے شبانه روزے آنهاست.
روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانے است که با مسئولیت و آزادے و تحمل سختی‌هاے فراوان به نگاشتن حقایقے می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌هاے مختلف پرچم آزادی، آگاهے و امید را افراشته‌اند.      هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسے به اطلاعات صحیح، فورے و مناسب است رابه همکاران خبرنگار خودم  تبریڪ عرض می‌کنم.

زواره کائیدی مسئول بسیج رسانه شهرستان گچساران

---------------------------------------------------------------------------------------------

شهردار دوگنبدان روز خبرنگار تیریک گفت

بنام خداوند لوح و قلم/حقیقت نگار وجود و عدم
به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید...
روز خبرنگار را به همه قلم به دستانی که وظیفه آگاهی بخشی را برای خود قائل هستند و در این زمینه هزینه‌های سنگینی پرداخته و می‌پردازند تبریک می‌گوییم و برای آنها موفقیت روز افزون در مسیر سخت و پر خطری که در پیش دارند آرزو می‌کنیم، امید که استقبال مردم از وقایع نگاری‌های حقیقت گرایانه همچنان موجب دلگرمی خبرنگاران شجاع و صداقت پیشه را فراهم آورد و مردم همیشه عاشق خبرنگاران بمانند.
 
17 مرداد روز خبرنگار مبارک
مسعودظفری
شهردار دوگنبدان

----------------------------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1