کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هفته آینده تکلیف اعضای شوراهای شهر بویراحمد، سی سخت، کهگیلویه روشن می‌شود

14 مرداد 1400 ساعت 19:52

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ابهاماتی که در جریان انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه، سی سخت و بویراحمدبه وجود آمده توضیحاتی ارائه کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ابهاماتی که در جریان انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه، سی سخت و بویراحمدبه وجود آمده است، اظهار کرد: همه انتخابات شوراهای شهر استان توسط هیئت مرکزی نظارت کشور تأیید شده استت.
به گزارش کبنانیوز، امروز پنج شنبه (14 مردادماه 1400) حسین کلانتری افزود: در خصوص پرونده برخی از اعضا ابهاماتی میان هیئت مرکزی نظارت و ستاد انتخابات وجود داشته که قرار است تا روزهای اول هفته آینده تعیین تکلیف نهایی می‌شود، و جلسه معارفه برگزار خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه «چرا این موضوع در ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار نگرفت تا چنین مشکلی پیش نیاید» بیان کرد: این موضوع ارتباطی به ستاد انتخابات استان نداشته است، بررسی پرونده صلاحیت‌ها در تهران و در هیئت مرکزی نظارت تهران صورت گرفته، این موضوع فقط به استان ما مربوط نمی‌شود، چندین استان چنین موضوعی برایشان پیش آمده است.
کلانتری در پاسخ به اینکه «اگر بنا بر رد صلاحیت این افراد باشد، تمکین به قانون صورت می‌گیرد؟» گفت: ما موظف به رعایت قانون هستیم، هفته آینده جلسه برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در خصوص این موضوع گرفته می‌شود.
وی تأکید کرد گاها بعضی از رسانه‌ها به گونه‌ای خبر را بازتاب می‌دهند انگار این موضوع فقط برای استان کهگیلویه و بویراحمد افتاده است، در حالی که چنین نیست، خیلی از استان‌ها و شهرستان‌ها چنین اتفاقی افتاده است، چون تصمیمات از بالا بوده است، جلسه مشترک در هفته پیش رو برگزار می‌شود، تصمیم گیری نهایی می‌شود و به استان‌ها اعلام می‌کنند، هر تصمیمی بگیرند ما هم اجرا می‌کنیم.


کد مطلب: 437561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437561/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-هفته-آینده-تکلیف-اعضای-شوراهای-شهر-سی-سخت-روشن-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1