تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۴۳۷۵۶۱
در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هفته آینده تکلیف اعضای شوراهای شهر بویراحمد، سی سخت، کهگیلویه روشن می‌شود

۵
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: هفته آینده تکلیف اعضای شوراهای شهر بویراحمد، سی سخت، کهگیلویه روشن می‌شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ابهاماتی که در جریان انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه، سی سخت و بویراحمدبه وجود آمده است، اظهار کرد: همه انتخابات شوراهای شهر استان توسط هیئت مرکزی نظارت کشور تأیید شده استت.
به گزارش کبنا نیوز، امروز پنج شنبه (14 مردادماه 1400) حسین کلانتری افزود: در خصوص پرونده برخی از اعضا ابهاماتی میان هیئت مرکزی نظارت و ستاد انتخابات وجود داشته که قرار است تا روزهای اول هفته آینده تعیین تکلیف نهایی می‌شود، و جلسه معارفه برگزار خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه «چرا این موضوع در ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار نگرفت تا چنین مشکلی پیش نیاید» بیان کرد: این موضوع ارتباطی به ستاد انتخابات استان نداشته است، بررسی پرونده صلاحیت‌ها در تهران و در هیئت مرکزی نظارت تهران صورت گرفته، این موضوع فقط به استان ما مربوط نمی‌شود، چندین استان چنین موضوعی برایشان پیش آمده است.
کلانتری در پاسخ به اینکه «اگر بنا بر رد صلاحیت این افراد باشد، تمکین به قانون صورت می‌گیرد؟» گفت: ما موظف به رعایت قانون هستیم، هفته آینده جلسه برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در خصوص این موضوع گرفته می‌شود.
وی تأکید کرد گاها بعضی از رسانه‌ها به گونه‌ای خبر را بازتاب می‌دهند انگار این موضوع فقط برای استان کهگیلویه و بویراحمد افتاده است، در حالی که چنین نیست، خیلی از استان‌ها و شهرستان‌ها چنین اتفاقی افتاده است، چون تصمیمات از بالا بوده است، جلسه مشترک در هفته پیش رو برگزار می‌شود، تصمیم گیری نهایی می‌شود و به استان‌ها اعلام می‌کنند، هر تصمیمی بگیرند ما هم اجرا می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیلی از استانها!!!!
خواهشا ازین خیلیا سه مورد را بگید؟
فرض بر این باشد ک خیلی استان هم شرایط این جوری داشته باشند ما چرا کور و کورانه دنبال رو اونا شدیم و قانون را عمل نکردیم ؟
هیات نظارت
شورای نظارت
شورای نگهبان
دبیر انتخابات
فرماندار
معاونین
و.....
کار اینا چه بود
خدا کنه برا اضافه کاری و بهتر دیده شدن و ....احساس تکلیف نکرده باشند!؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام وقتی مدیریت نا کارمد در دستگاه‌های نظارتی وجود دارد نتجه همین نا هماهنگی با مرکز دولت الکترونیک بايد به میدان باشد دستگاه نظارتی استان با دستگاه مرکزی هماهنگ کند مثل لری‌ داریم خان می بخشد ...
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ابطال انتخابات در دهدشت اگر صورت پذیرد و انتخابات مجددا به صورت تمام الکترونیک و نه به صورت تعرفه ای باشد ، مشخص خواهد شد که چه تخلفاتی در انتخابات دهدشت صورت گرفته بوده ...و قطعا ترکیب شورای ششم کاملا دستخوش تغییرات قرار خواهد گرفت،افرادی که با پول شعور مردم رو می خریدند ، به این هم بسنده نمی کردند و آنها را ملزم به دادن تک رای می نمودند و این رقابت ناجوانمردانه رو فقط چوب بی صدای خداوند باید پاسخگو باشد و کسانی هم که به جعل تعرفه و تقلب پرداختند که حسابشون با کرام الکاتبین و تماس دنیوی خواهد بود...فقط خداست که از نهان خبر دارد و ما هم تابع تقدیر و حکمتش
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
قطعا عدالتی در کار نیست هفته اینده هم.میگن خودشون تایید هستن
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف میزنی
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1