کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

بلدیه دوگنبدان

12 مرداد 1400 ساعت 1:36

اگر شورای اسلامی دوره ششم شهر دوگنبدان ( گچساران ) بر همین منوال جلو برود و تحت تأثیر نماینده فعلی، سابق و اسبق قرار نگیرند و بر اساس شایسته سالاری و کارآمدی و پاکدستی شهردار انتخاب کنند که خود را به اوج محبوبیت و اقتدار رسانیده‌اند و اگر بر پایه منافع سیاسی، مالی، قومی و ... شهردار انتخاب کنند روز اول کار خویش را تا آخر این دوره به چالش کشانیده و در یک کلام بیهوده کاندیدا شدند و بیهوده تلاش کردند و بیهوده رأی آوردند و و در یک کلام مردم را به سخره گرفته‌اند.


 منتخبین ششمین انتخابات شورای شهر دوگنبدان پس از سال‌ها کش و قوس و چالش‌ها، تنش‌ها و حاشیه‌ها در امور اجرایی و مدیریت شهری در آزمونی سخت و نفس گیر، قرار دارند. در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، مردم رأی داده‌اند برای تغییر در جهت توسعه و رضایت عمومی و نسبی شهروندان و رفع تبعیض و سیاست زدگی و فرسودگی مدیریت شهری و برقراری روندی تازه، برنامه محور در رأس مدیریت شهرداری دوگنبدان.
 ۱- شهر دوگنبدان با بالاترین سابقه شهریت و مدنیت در تاریخ معاصر استان کهگیلویه و بویراحمد، دارای ساختارهای اجتماعی و فرهنگی خاص نیازمند یک مدیریت بی حاشیه، برنامه محور، جهادی و عملگرا است.
امروز فشار سیاسیون و صاحبان قدرت بر اعضای شورا برای انتصاب و یا ابقای فردی خاص عملاً خط بطلانی است بر همه آنچه این سالها به گذشتگان انتقاد و اعتراض شده، خط بطلانی است بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی گچساران.
۲- طرفداران تندروی سید قدرت حسینی و برخی فعالین فضای مجازی او به صراحت اعلام می‌کنند ابقای شهردار فعلی خط قرمز ماست؟!
در حالی که این سالها شعار و خط قرمزشان بیت المال، رفع تبعیض و عدالت محوری و مبارزه با طائفه سالاری و قوم گرایی بوده و عملاً این نوع فشار بر اعضای شورای شهر برای ابقا شهردار فعلی خط بطلانی است بر همه شعارهای انتخاباتی نماینده فعلی و اسبق
همانگونه که دخالت نماینده سابق (آقای تاجگردون) در امورات مختلف خدمات شهری امر و نهی و به نوعی دخالت می‌کرد و همان دخالت‌ها باعث شد شهردار و برخی اعضای شورا در لوای مخالفت و مقاومت علیه تاجگردون، خود و عملکردشان را به حاشیه امن ببرند و خیلی از ناهنجاری‌ها مدیریتی و بی انضباطی‌های مالی و سایر موارد ... بر کارنامه شهرداری بیافزایند.
عملاً شهرداری شهر تبدیل شده به یک نهاد سیاست زده و فرسوده شده است. 
۳ - شورای ششم دوگنبدان یک روند را در انتخاب شهردار کلید زده است که مایه امید شهروندان شده است و خیلی از نخبگان و حتی سیاسیون از جریانات مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب از فراخوان انتخاب شهردار بر اساس امتیازات علمی و سوابق و اجرایی استقبال کرده‌اند.
اگر شورای شهر بر همین منوال جلو برود و تحت تأثیر نماینده فعلی، سابق و اسبق قرار نگیرند و بر اساس شایسته سالاری و کارآمدی و پاکدستی شهردار انتخاب کنند که خود را به اوج محبوبیت و اقتدار رسانیده‌اند و اگر بر پایه منافع سیاسی، مالی، قومی و ... شهردار انتخاب کنند روز اول کار خویش را تا آخر این دوره به چالش کشانیده و در یک کلام بیهوده کاندیدا شدند و بیهوده تلاش کردند و بیهوده رأی آوردند و و در یک کلام مردم را به سخره گرفته‌اند.
 ---------------------
احمد نادریان


کد مطلب: 437446

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437446/بلدیه-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1