کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛

کرونا 3 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

10 مرداد 1400 ساعت 21:50

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳ بیمار کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳ بیمار کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (10 مرداد 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه ۳ هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس  کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۴۲ نفر افزایش یافت.
پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۴۰۸ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۸۱ نفر مبتلای قطعی و ۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
یزدان پناه اضافه کرد: از ۸۰۲ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۴۲ درصد موارد مثبت بودند که شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، باشت و دنا بیشترین موارد مثبت را داشتند.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۲ هزار و ۸۶۲ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
یزدان پناه گفت: با توجه به مشاهده دلتای این ویروس موسوم به کرونای هندی درکهگیلویه و بویراحمد و سرعت بسیار زیاد سرایت آن و درگیری سنین پایین، مردم استان باید در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص فاصله فیزیکی یک و نیم متری، زدن ماسک را رعایت کرده و همچنین از شرکت در دورهمی‌های خانوادگی، تجمعات، مراسم‌های عزا و عروسی و جشن‌ها خودداری کنند تا بتوانیم این خیز را مهار کرده و وارد وضعیت بحرانی‌تر نشویم.


کد مطلب: 437414

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437414/کرونا-3-خانواده-کهگیلویه-بویراحمدی-عزادار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1