کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

شرط بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

9 مرداد 1400 ساعت 20:17

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت موافقت ستاد ملی کرونا در سال تحصیلی جدید کلاس‌های درس مدارس کهگیلویه و بویراحمد حضوری است.


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت موافقت ستاد ملی کرونا در سال تحصیلی جدید کلاس‌های درس مدارس کهگیلویه و بویراحمد حضوری است.
به گزارش کبنا، هادی زارع پور اظهار کرد: با توجه به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان بخشی از شرایط برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس اعلام مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش تاکید بر بازگشایی مدارس به صورت حضوری است، که تابع شرایط و تصمیم ستاد کروناست.
وی با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان استان افزود: واکسیناسیون تمامی فرهنگیان تا ۲۵ مرداد انجام می‌شود.



مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: این اجلاس با محورهای فرصت‌های برابر آموزشی و یادگیری، تحول و منابع انسانی، امنیت و سلامت جسمی دانش آموز، معلم و خانواده، روش‌های سنجش، دستاوردهای نظام آموزشی در دوران کرونا، سند تحول بنیادین، پروژه مهر، وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.
نشست روسای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با اجلاس ۳۵ آموزش و پرورش کشور با شعار فرصت برابر آموزشی.، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه در یاسوج برگزار شد.
 


کد مطلب: 437365

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437365/شرط-بازگشایی-مدارس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1