تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۴۳۷۲۷۹
کبنا گزارش می دهد

زنگ خطر در گچساران به صدا در آمد/ تخت های بخش کرونا بیمارستان تکمیل شد/ بخش های دیگر بیمارستان در حال تخلیه می باشد(+جزییات)

۲
۱
زنگ خطر در گچساران به صدا در آمد/ تخت های بخش کرونا بیمارستان تکمیل شد/ بخش های دیگر بیمارستان در حال تخلیه می باشد(+جزییات)
کبنا ؛پایگاه خبری کبنا نیوزدر چند روز گذشته با حجم عظیمی از تماس های تلفنی شهروندان مواجه شده که حکایت از آن دارد که روند مبتلایان به ویروس کرونا در گچساران متاسفانه شدت بالایی گرفته است.
هرچند در هشتاد و نهمین نشست ستاد مقابله با کرونا علیرضا اتابک فرماندار گچساران و دکتر آرین غلامیان رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در خصوص روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا هشدار داده بودند و با توصیه های جدی به شهروندان، حضور در تجمعات(شادی، عزا و...)کاملا خودداری کرده و همچنین به  کسبه، بازار و تمامی صنوف و مشاغل  بشدت تاکید شد که با رعایت پروتکل های بهداشتی از گسترش این ویروس خودداری کنند، که متاسفانه با ساده انگاری برخی از شهروندان  شاهد افزایش نگران کننده این بیماری در سطح شهرستان گچساران می باشیم، بطوریکه ظرفیت تخت های بخش کرونایی مبتلایان به بیماری کرونا تکمیل شده و مسئولان در حال، تخلیه بخش های دیگر بیمارستان شهید رجایی جهت بستری بیماران کرونایی که آمار آن لحظه به لحظه در حال افزایش است، می باشند.
در این رابطه از دکتر آرین غلامیان مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا و شرایط بیمارستان شهید رجایی و اقدامات انجام شده را جویا شدیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان اظهار داشت: امروز نتیجه تست افراد اعلام و ۱۰۰ نفر آن ها مثبت بود. در حال حاضر ۷۰ بیمار در بیمارستان شهید رجایی بستری و ظرفیت تخت های این بیمارستان در حال تکمیل شدن است.
دکتر آرین غلامیان عنوان کرد: مجبور به  تعطیل کردن چند بخش در بیمارستان و انتقال برخی بیماران داخلی به بیمارستان بی بی حکیمه شده ایم.
وی افزود: تعداد مراجعین به مرکز منتخب نمونه گیری، مراجعه به پزشکان عفونی و همچنین بیمارستان در حال افزایش است و شرایط موجود یک زنگ خطر جدی محسوب می شود.
دبیر ستاد پیشگیری ازبیماری کرونا شهرستان گفت: تجمعات، دور همی ها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از مهم ترین علل ایجاد شرایط موجود می باشد و چنانچه وضعیت ادامه پیدا کند ستاد، تصمیم جدید در خصوص محدودیت های شدید تر خواهد گرفت.
غلامیان در خصوص روند  واکسیناسیون در شهرستان عنوان کرد: روزانه و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر و همچنین روزهای تعطیل فرایند واکسیناسیون در گروه های سنی بالا ۵۸ سال انجام و افراد در این گروه سنی برای دریافت واکسن می توانند مراجعه نمایند.
 
 گزارش : حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد علی
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران هر چه فرماندار بگه بهداشت بگه اصلا دیگه براشون مهم نیست باید هر روز خانواد ها راعزادر کنن تا براشون عبرت بشه بدون ماسک بدون اینکه یه ذره راعایت کنن میرن توخیابون مهمانی عروسی عزاداری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خود بازاری ها ماسک نمیزنن به مشتری ها هم نمیگن که ماسک بزنن چون میترسن مشتری بپره
بازار کپری ها رو نکاه کنید هیچ فروشنده های ماسک نداره
متاسفانه مردم ما عادت دارن که ی بالا دستی بهشون زور بگه
تا این فرهنگ چا بیفته کرونا هم تموم شدا
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1