کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کهگیلویه و بویراحمد صاحب بالگرد شد / احداث آشیانه دائمی ( + تصاویر )

6 مرداد 1400 ساعت 14:28

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یک فروند بالگرد در استان کهگیلویه و بویراحمد مستقر شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یک فروند بالگرد در استان کهگیلویه و بویراحمد مستقر شد.
به گزارش کبنا، سید امان الله جهانبین دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد الحمدالله با پیگیری مستمر آقای کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و توجه خاص آقای همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد یک فروند بالگرد در مرکز استان مستقر شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد، این استان در شرایط بحرانی همانند؛ آتش سوزی، سیل و ... نیاز مبرم به بالگرد داشت که با استقرار دائمی این بالگرد در استان کهگیلویه و بویراحمد امدادرسانی سریعتر و بهتر انجام می‌گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بالگرد صبح امروز در فرودگاه یاسوج به زمین نشست و فعلاً تا زمانی که یک آشیانه دائمی برای آن احداث شود از ظرفیت فرودگاه یاسوج استفاده خواهد کرد.
جهانبین در ادامه ضمن قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، گفت: نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد به امدادرسانی هوایی مرتفع شده و دیگر استان برای خدمات رسانی در مناطق صعب العبور و دور دست مشکلی ندارد.
وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که یک آشیانه دائمی برای این بالگرد در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شود.
 




کد مطلب: 437260

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437260/کهگیلویه-بویراحمد-صاحب-بالگرد-احداث-آشیانه-دائمی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1