کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

نبود آب در روستاهای چاروسا / کمر مردم زیر بار ضعف مدیریت‌ها خم شده است

1 مرداد 1400 ساعت 19:23

 امام جمعه قلعه رئیسی به مشکلات آب روستاهای چاروسا هم اشاره و تاکید کرد: این روزها مردم بخش چاروسا در روستاها بامشکل قطعی مکرر آب و نابسامانی در توزیع آب و بعضی از روستاها از آب آشامیدنی محروم هستند.


امام جمعه قلعه رئیسی از وضعیت آب در چاروسا انتقاد کرد و گفت: اداره آب و فاضلاب چاروسا از ضروری‌ترین امکانات محروم است مردم این بخش نجیب و صبور هستند گرانی‌های لجام گسیخته و محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند اما دیگر زیر بار این بی برنامگی‌ها و ضعف مدیریت‌ها کمرشان خم شده است مسئولان استان به فریاد مردم برسید.
 به گزارش کبنا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: خدای متعال در میعادگاه هفتگی اهل ایمان را برای حضور و شرکت درنماز جمعه دعوت نمود دعوت شدگان اهل ایمان هستند ضیافتگاه نماز جمعه است نمازی که مایه‌ی ذکرخداست فرمود برای حضوردراین میعادگاه عجله و شتاب کنید موانع هرچه هست برطرف کنید.
 امام جمعه قلعه رئیسی گفت: نماز جمعه مظهر و مصداق یادخداست و باعث آرامش انسان وخانواده و جامعه می‌شود؛ عدم حضور در نماز جمعه رویگردانی از یاد خداست و بی توجهی به این دعوت وندای الهی باعث زندگی نکبت بار در دنبا و نابینایی در قیامت می‌شود حضور در نماز جمعه چون مصداق ذکر خداست باعث می‌شود خدا به یاد انسان باشد.
 وی افزود: همنشینی با خدا و محبت خداوند فلاح و رستگاری افزایش رزق و روزی و دوری از شیطان از آثار حضور و شرکت در نماز جمعه است عدم شرکت در نماز جمعه باعث خودفراموشی همراهی شیطان سختی زندگی و غفلت می‌شود.
 صلواتی گفت: از نگاه رهبر حکیم و عالیقدر مسئله‌ای اصلی مردم بیکاری جوانان، معیشت طبقات ضعیف جامعه، مافیای وارداتی که کمر تولید راشکسته و سیاست‌های غلطی است که جوان مبتکری را که مییتواند کار انجام دهد مأیوس می‌کنند و لذا مدیران دولت آینده باید تحویل آفرین، جهادی، جوان، حزب الهی، و انقلابی باشد. 
خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه این روزها استکبار از ملت ما عصبانی است و در آستانه انتقال دولت جنگ رسانه‌ای و فضای ملتهب درست می‌کنند تاکید کرد: عصبانیت از مشارکت پرشور مردم در انتخابات و آرزوهای برباد رفته استکبار در چیدن میوه و ثمره‌ی مطلبوب از نشست وین و شکل گیری کابینه‌ی خدمت و شکل گیری یک هماهنگی مطلوب در بین قوای سه گانه و پیروزی نظامی و سیاسی جبهه‌ی مقاومت در کشورهای مختلف باعث عصبانیت جبهه‌ی استکبار شده است. 

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی

خطیب جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: مشکلات خوزستان زائیده‌ی تفکر غیر انقلابی است خوزستان در این سال‌ها کم مهری‌ها و غفلت‌ها و سوء مدیریت‌های زیادی را متحمل شده است در این شرایط سخت خوزستان سپاه و ارتش میدان دار خدمت رسانی هستند و مشکلات خوزستان باعزم ملی و مدیریت جهادی حل می‌شود.
 امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: غدیر یک مسئله‌ای اسلامی است به معنای حاکمیت عدل، حاکمیت، فضیلت، حاکمیت ولایت الله است و زنده نگه داشتن غدیر زنده نگه داشتن اسلام است حق غدیر این است که فرهنگ آن را برای خود، خانواده و جامعه تبیین کنیم.
 امام جمعه قلعه رئیسی به مشکلات آب روستاهای چاروسا هم اشاره و تاکید کرد: این روزها مردم بخش چاروسا در روستاها بامشکل قطعی مکرر آب و نابسامانی در توزیع آب و بعضی از روستاها از آب آشامیدنی محروم هستند.
 وی با بیان اینکه مردم از این وضع بسیار گلایه مندند و زندگی سختی دارند ادامه داد: در بعضی روستاها آب فراوان است مردم روبه کشت سبزیجات و محصولات کشاورزی آوردند بعضی روستاها اصلاً آب ندارند در خطوط لوله آب، آب زیادی به هدر می‌رود آنچه مشخص است ضعف مدیریت و نا کارآمدی و نا هماهنگی است و اگر این روند ادامه یابد و مسئولان استانی و شهرستانی تدبیری نیندیشند بحران به وجود می‌آید مع الاسف اداره آب و فاضلاب چاروسا از ضروری‌ترین امکانات محروم است مردم این بخش نجیب و صبور هستند گرانی‌های لجام گسیخته و محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند اما دیگر زیر بار این بی برنامگی‌ها و ضعف مدیریت‌ها کمرشان خم شده است مسئولان استان به فریاد مردم برسید.


کد مطلب: 437091

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437091/نبود-آب-روستاهای-چاروسا-کمر-مردم-زیر-بار-ضعف-مدیریت-ها-خم-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1