تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۳۷۰۵۴
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

بارش باران‌های رگباری و رعد و برق در استان‌های جنوبی کشور

۲
بارش باران‌های رگباری و رعد و برق در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا روز یکشنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های هرمزگان، فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق بوشهر رشد ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد. کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
به گزارش کبنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز به ویژه در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب برای بعضی از مناطق جنوبی کشور مانند هرمزگان، فارس، بوشهر، جنوب کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و شرق خوزستان رشد ابر و در بعضی مناطق رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.وی افزود: همچنین امروز برای استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. از فردا تا روز یکشنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های هرمزگان، فارس، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق بوشهر رشد ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.
این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی انتظار می‌رود بارش پراکنده باران با احتمال رعدوبرق رخ بدهد. شنبه و یکشنبه در گیلان و برخی مناطق مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی می‌شود بارش باران با احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت اتفاق بیفتد.



وی تصریح کرد: امروز و فردا در نوار شرقی کشورمان به‌ویژه منطقه زابل باد شدید همراه با گردوخاک رخ می‌دهد. این شرایط را روز‌های شنبه و یکشنبه در سمنان، شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور و دوشنبه در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشورمان خواهیم داشت. از فردا تا یکشنبه دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش پیدا خواهد کرد. در پنج روز آینده دریای عمان به‌ویژه مناطق شرقی دریا و از اواخر وقت فردا تا یکشنبه دریای خزر مواج و متلاطم می‌شود.
نقشینه درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم در پنج روز آینده آسمانی صاف خواهد داشت. بیشینه دمای تهران امروز ۳۸ درجه بالای خواهد بود و کمینه دما هم به ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1