کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

در بنیاد شهید کهگیلویه چه خبر است؟ / از مدیریت سنتی و بی‌توجهی به فرهنگ شهادت!

28 تير 1400 ساعت 10:55

آیا هدف بنیاد شهید کهگیلویه تنهاسرکشی از خانواده های معزز شهدا و اهدای هدیه های مالی به آنهاست؟آیا در قبال ایجاد اشتغال فرزندان شهدا و دردهای این خانواده های معزز مسوولیتی بر دوش مدیران نیست؟آیا در انتقال ارزش های والای شهادت مسئولیتی ندارید که کرونا را بهانه کرده اید؟


در حالیکه ساماندهی گلزارهای شهدا  به عنوان سمبل فرهنگ، جهاد و شـهادت و...برای انتقال این مفاهیم به نسل های آینده الزامی است ولی متاسفانه به دلیل بی توجهی بنیاد شهید کهگیلویه، در و دیوار برخی از این گلزارهای مقدس،محل تبلیغات فروش کالاهای مختلف شده است!
به گزارش کبنا، تصویر زیر گلزار مطهر شهدای روستای« دزک» کهگیلویه است که مسوولان حتی این خلاقیت را نداشتند تا  ابیات انقلابی یا برشی از وصیت نامه شهدا را بر دیوار آن حک کنند و در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت که از وظایف اصلی این نهاد است گام بردارند!

 

فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت از بزرگترین چالش ها برای جامعه اسلامی ماست و نباید کرونا بهانه ای باشد برای کم کاری،می دانیم فضای مجازی امروز  به دلیل اقبال عمومی و عمق نفوذ در جامعه عملاً به شاخص فراگیر فرهنگ عمومی تبدیل شده است.
وقتی کهگیلویه به داشتن 29 سردار شهید خود مفتخر است چرا بنیاد شهید کهگیلویه هیچ برنامه ای برای پاسداشت رشادت های این قهرمانان و معرفی آرمان و اهدافشان به نسل های جوان در فضای مجازی نداشته است؟سرداران شجاعی چون؛شهید بازگیر،شهید عبدالرسول زرین و...
 توجه به حوزه فرهنگ به ویژه در ترویج فرهنگ شهید و شهادت بیش از گذشته نیاز جامعه است و می طلبد مسوولان در این زمینه تلاش کنند،اما شریعت پور به جای آنکه به ترویج«مکتب شهید سلیمانی» بپردازد در حال ساختن مقبره نمادین «حاج قاسم» در حیاط بنیاد شهید کهگیلویه است.!


چیزی که سردار دلها هیچ اعتقادی به آن ندارد،اگر می خواست بهترین جای ایران مقبره ایشان بود،ولی بودن در جوار رفیق شهیدش و حک شدن نام سرباز بر روی سنگ قبرش را ترجیح داد.
مسلما سردار دلها در قلوب مردم ایران و جهان اسلام نفوذ کرده است و نیازی به اینچنین مقبره ای آنهم بدون رعایت اصول هنری و استانداردهای لازم ندارد.!
 بهتر است شریعت پور به جای استفاده ابزاری از نام شهدا به تشریح فعالیت های فرهنگی در دوران مدیریت 30 ساله اش  و به ویژه اقداماتش  در کهگیلویه بپردازد و پاسخگوی مردم باشد؟
آیا هدف بنیاد شهید  کهگیلویه تنهاسرکشی از خانواده های معزز شهدا و اهدای هدیه های مالی به آنهاست؟آیا در قبال ایجاد اشتغال فرزندان شهدا و دردهای این خانواده های معزز مسوولیتی بر دوش مدیران نیست؟آیا در انتقال ارزش های والای شهادت مسوولیتی ندارید که کرونا را بهانه کرده اید؟


 
 
 
 


کد مطلب: 436980

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436980/بنیاد-شهید-کهگیلویه-خبر-مدیریت-سنتی-بی-توجهی-فرهنگ-شهادت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1