کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشاور اسبق استانداران کهگیلویه وبویراحمد:

کمپین مطالبه دولت جوان انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود

24 تير 1400 ساعت 16:15

در راستای تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری و مطابق بیانیه گام دوم انقلاب زمان آن فرارسیده که برای برون رفت از مشکلات موجود نیروهای متعهد و جهادی وارد میدان شوند.


در راستای تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری و مطابق بیانیه گام دوم انقلاب زمان آن فرارسیده که برای برون رفت از مشکلات موجود نیروهای متعهد و جهادی وارد میدان شوند.
امروز پنج شنبه (24 تیرماه 1400) سید محمود رادمنش در گفت و گو با کبنانیوز گفت: کمپین مطالبه دولت جوان انقلابی با رویکرد مطالبه گری در راستای اوامر مقام معظم رهبری و در گام دوم انقلاب و با هدف اصلاح ساختارهای معیوب موجود در استان تشکیل می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری در دولت دهم با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری علیرغم مشکلات موجود افزود: مردم شریف ایران با حضور در انتخابات، پیام روشنی را با محتوای مطالبه حداکثری تغییر مخابره کردند.
رادمنش تشکیل ستادهای مردمی متعدد را در راستای شورآفرینی به انتخابات عنوان و تصریح کرد: همه ستادهای آیت الله رئیسی با یک هدف فعالیت کردند.
مشاور استانداران کهگیلویه وبویراحمد در دولت دهم گفت: کشور به نیروهای تازه نفس و جوان با رویکرد جهادی نیاز دارد تا بتواند از سد بوجودآمده مشکلات فراوان در سالهای اخیر به سلامت عبور کند.
وی استان کهگیلویه وبویراحمد را سرشار از جوانان متعهد و توانا و دارای تجریه های ارزشمند دانست و افزود: مطالبه مجموعه جوانان دلسوز در کشور و استان، تشکیل دولت انقلابی و جوان به عنوان میدان داران این حرکت جهادی با تکیه بر تجارب بزرگان و سرسپیدان است.
رادمنش همچنین تشکیل کمپین مطالبه دولت جوان انقلابی را در راستای سپردن مدیریت کلان استان به جوانان جهادی و انقلابی و میدانی عنوان و گفت: ما در این زمینه در استان هیچ کمبودی نداریم و انشاالله بزرگان جریانات انقلابی در استان هم بر این نکته مورد نظر رهبری و شخص آقای رئیسی اتفاق نظر خواهند داشت.
 


کد مطلب: 436872

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436872/کمپین-مطالبه-دولت-جوان-انقلابی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تشکیل-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1