کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان:

جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد

23 تير 1400 ساعت 14:30

بهروز جهانبخش با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شد.


بهروز جهانبخش با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنا، بهروز جهانبخش از کارمندان با سابقه اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز ( چهارشنبه ۲۳ تيرماه ۱۴۰۰) با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان منصوب و جایگزین سید محمد تقی علوی مدیرکل سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.
جهانبخش بیش از 19 سال سابقه کار در بخش‌های مختلف اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد. او مسئولیت بازرسی و اداره حقوقی اداره کل ورزش و جوانان را پیش از این بر عهده داشت.
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و فعلی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد فردا (پنجشنبه 24 تیرماه 1400) با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

سید محمد تقی علوی مدیرکل سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که با حکم وزیر ورزش و جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان شد.

لازم به ذکر است که بهروز جهانبخش همچنین کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج بود که رأی قابل توجهی را کسب کرد.


بهروز جهانبخش مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، وی از نیروهای نزدیک به مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون است. او همچنین از اعضای ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی بود.
آرمان مان حاتمی، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این باره گفت: آئین تودیع و معارفه مدیران ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد فردا پنج شنبه 24 تیرماه 1400 و با حضور تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و استانها وزارت ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، سید محمد تقی علوی مدیراسبق ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، معاونین استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با رعایت پورتکل های بهداشتی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.
 


کد مطلب: 436831

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436831/جهانبخش-مدیرکل-ورزش-جوانان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1