کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / ارمغانی‌فرد مدیرکل شد / نیک‌مرام مشاور وزیر شد

21 تير 1400 ساعت 15:47

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آیت‌اله ارمغانی به عنوان سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
ارمغانی پیش از این مسئولیت معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.
به گزارش کبنا، همچنین محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  طی حکمی پروانه نیک‌مرام مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.



در حکم پروانه نیک مرام آمده است؛
نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق مفید جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان عضو «شورای مشاورین» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می‌نمایند با عنایت به جایگاه موثر این وزارت انتظار می‌رود با بهره مندی بهینه از کلیه منابع و ظرفیت‌های موجود و ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی و خلق فرصت‌های جدید نسبت به تحقق امور مربوطه اقدام موثری را به عمل آورید از خداوند منان توفیق روز افزون شما را در مسیر خدمت به میهن اسلامی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم.
محمد شریعتمداری

پروانه نیک‌مرام از مدیران موفق کهگیلویه و بویراحمد بود.


 

آیت اله ارمغانی فرد مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کبنا، متن حکم آیت ارمغانی فرد به شرح زیر است؛



ادامه دارد...


کد مطلب: 436760

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436760/مدیرکل-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-ارمغانی-فرد-نیک-مرام-مشاور-وزیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1