کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنانیوز گزارش می دهد

تیک تاجگردون منتشر شد / از ماجرای افشانی، زاکانی، داعش، سردار سلیمانی تا حضور در فارس و حرف‌های آخر تاجگردون / من با این موضوع راحت کنار آمدم / تیک من مال جمهوری اسلامی است / به توکلی گفتم آن کسی که ار طرف شما خریدنی است از طرف من هم خریدنی + لینک دانلود

19 تير 1400 ساعت 0:08

کتاب غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت با موضوع فرایند بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در آغاز مجلس یازدهم منتشر شد.


کتاب غلامرضا تاجگردون نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت با موضوع فرایند بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در آغاز مجلس یازدهم منتشر شد.
به گزارش کبنا، این کتاب در 346 صفحه منتشر یافت. غلامرضا تاجگردون در یادداشت کوتاهی در خصوص انتشار کتاب «تیک» نوشت:
هجدهم تیرماه سال ۹۹ نمایندگان مجلس یازدهم به اعتبارنامه من رأی منفی دادند. انتخابات سال ۹۸ برای بار سوم و متوالی و پس از تأیید صلاحیت مکرر شورای نگهبان و مراجع ذیربط امنیتی و با رأی قاطع مردم شریف شهرستان‌های گچساران وباشت انتخاب شدم. در هنگام بررسی اعتبارنامه در مجلس مجدد همان مراجع نظر تأیید خود و رد همه اتهامات را رسماً اعلام کردند.



شعبه 12 و کمیسیون تحقیق مجلس پس از بررسی دقیق، رأی قاطع به تأیید اعتبارنامه من دادند (۹ در مقابل ۲) ولی بر خلاف تمامی قوانین و مقررات و حتی عرف مجلس، اعتبارنامه من در صحن به رأی گذاشته شد.
تصمیم گرفتم تمامی موضوعات، حواشی، مستندات و آنچه که پنهان بود مکتوب کرده و برای درج در تاریخ و یا جامعه منتشر کنم.
اینک در سالگرد آن اتفاق غیر قانونی تصمیم گرفتم یادداشتهایم را در فضای مجازی مربوط به خود منتشر کنم.
یکی دو مستند محرمانه در این مجموعه وجود دارد که در آن زمان در فضای مجازی منتشر شده بود.
تورق این کتاب خالی از لطف نیست.
کتاب تیک (فرایند بررسی اعتبار نامه تاجگردون در آغاز مجلس یازدهم) را اینجا دانلود کنید.


کد مطلب: 436657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436657/تیک-تاجگردون-منتشر-ماجرای-افشانی-زاکانی-داعش-سردار-سلیمانی-حضور-فارس-حرف-های-آخر-این-موضوع-راحت-کنار-آمدم-مال-جمهوری-اسلامی-توکلی-گفتم-کسی-ار-طرف-خریدنی-هم-لینک-دانلود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1