کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرز نشستن جنجالی «عیسی کلانتری» مقابل خبرنگاران زن + فیلم

3 تير 1400 ساعت 22:46

طرز نشستن رئیس سازمان محیط زیست در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند، با انتقاد شدید فعالان مدنی در رسانه های اجتماعی روبه‌رو شد.


طرز نشستن رئیس سازمان محیط زیست در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند، با انتقاد شدید فعالان مدنی در رسانه های اجتماعی روبه‌رو شد.
به گزارش کبنا، در پی حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس خبرنگاران حوزه محیط زیست، عیسی کلانتری شب گذشته به منظور دلجویی از خبرنگاران به هتل محل اقامت آنها رفت.
در این دیدار، یکی از خبرنگاران انتقاداتی را نسبت به کلانتری بیان می کرد و بسیار متأثربود.
اما بیش از همه، آن چیزی که در فضای مجازی «شنیع» و «ناشایست» خوانده شد، توجهات را جلب کرد و انتقادات را برانگیخت طرز نشستن کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور بود.
این فیلم و شیوه نشستن کلانتری با انتقادات شدیدی در رسانه های اجتماعی مواجه شد.
 
کاربری در این باره نوشته است: «دوسوال، ۱_چرا برای عیسی کلانتری صندلی آوردند نشست باید می‌ایستاد و  پاسخگو بود؟ ۲_این چه طرز نشستن یک مسئول در مقابل یک شهروند ،مخاطب وهموطن است نمیگویم زن که برداشت جنسیتی نشود و درست نشستن در مقابل زن و مرد فرقی نمی‌کند.»
همچنین گفته شده «این نوع نشستن کلانتری ناشی از بی تفاوتی کلانتری نسبت به موضوع است و هیچ معنایی از همدردی از این فیلم دیده نمی شود». 
در این میان اظهارات استاندار آذربایجان غربی نیز با واکنش های زیادی روبرو شد.
محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، با حضور در محل مداوای مصدومان اتوبوس خبرنگاران گفت: آن‌طور که گفته می‌شود اتوبوس قراضه نبوده و به دلیل مشکل فنی که به صورت طبیعی زیاد هم اتفاق می‌افتد این حادثه رخ داده است.
 
کاربری نوشته است: «صدای آقای استاندار در گوشم است: اتوبوس بدی نبود این حوادث طبیعی است. بغض و درد زینب رحیمی که مقابلش عیسی کلانتری ساکت و راحت لم داده است توی چشمانم چرخ می‌خورد. آمدم اینجا چیزی بگویم نوشته جناب جهانپور را خواندم... گاه می‌گویم فغانی برکشم، باز می‌بینم صدایم کوته است...»

 


کد مطلب: 436087

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436087/طرز-نشستن-جنجالی-عیسی-کلانتری-مقابل-خبرنگاران-زن-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1