تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۴۳۵۹۳۵
یادداشت؛

انتخابات ریاست جمهوری؛ مقدمه گشایش پایدار سفره و معیشت مردم

۰
انتخابات ریاست جمهوری؛ مقدمه گشایش پایدار سفره و معیشت مردم
کبنا ؛در حالی که بنگاه های خبرپراکنی و شیپورچیان معاند از یک سو و امیدزدایی و بی تدبیری مدعیان تدبیر و امید و متولیان همراهشان از دیگر سو، گلایه و قهر مردم را با صندوق های رای رقم زده بود، کمتر کسی انتظار اقبال مردم را از انتخابات در این فصل پرمشغله کاری جامعه روستایی، عشایری و کشاورزان و همه گیری جریان کرونا داشت.
روز 28 خرداد روز میدان داری و صحنه گردانی مردم ایران شد و در آزمون ملی و سراسری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همه شرکت کردند!
اجتناب از خانه نشینی جریان انقلابی به عنوان کنشگران فعال و مطالبه گر در مسیر تغییر وضع موجود، با همگراهی و یاری رسانی حداکثری و مطلوب، نتیجه ای شایسته و متناسب با این مقطع زمانی را رقم زدند.
سفارش رهبر معظم انقلاب، امید به تغییر و هوشیاری ملت آگاه و حساس به ارزشهای انقلاب، دگربار از غیر ممکنی ممکن ساخت! و باز هم پیوند ناگسستنی امت با ولایت صورت خود را بر روی جهانیان نمایان ساخت! و مردم با وجود گلایه از دولتمردان به پای صندوق های رای آمدند. چیدمان مشکلات و تنگناهای مردم و اقبال عمومی آنها در یک پازل، این واقعیت را تداعی می کند که باز هم موقعیت شناسی، میهن دوستی، ولایتمداری و در یک کلام فهم مردم فراتر از بسیاری از خواص مدعی نخبگی است.
مجاهدت مردم در فرآیند لیله القدر انتخابات آغاز یک راه است آغاز چهار سال تلاش برای تغییر وضعیت موجود. آغاز حمل بار سنگین مسئولیت امور مملکتی با یدک کش مدعیان حکومت علوی است. فرصت پیش رو، فرصتی است که هیچ گاه تاریخ ایران به خود ندیده است!
رئیس جمهور منتخب نیازمند محیطی امن در دایره اطرافیان و همراهان خودی است! محیطی که در سایه درخت تنومند آرامش آن بتوان فرصت های موجود و در اختیار را دید و تهدیدات پیش رو را احصاء و بدون دغدغه و فشار اطرافیان برای مشکلات متعدد و متنوع این مردم صبور برنامه ریزی کرد!
 چنین محیطی انگیزه و توان دولت را برای اصلاح وضعیت موجود مضاعف خواهد ساخت!
در صورت قدر دانستن فرصت مشارکت حداکثری و رای بالای مردم به رئیس جمهور منتخب، رویکرد مردم به برنامه ها و کاریزمای شخصیتی وی، متضمن اقتدار و دست برتر ایشان در روابط بین المللی؛ بخصوص مناسبات منطقه ای و مذاکرات احتمالی مرتبط با برجام است.
اکنون که با عنایت الهی و بصیرت مردم شرایط خدمت رسانی جبهه انقلابی مهیا شده است، انتظار می رود با حمایت همه جانبه جریان انقلابی از دولت جدید و متقابلا استفاده صحیح و بهینه دولتمردان از ظرفیت ها و قابلیت های در اختیار از جمله منابع انسانی انقلابی متخصص و متعهد، به عنوان اساسی ترین عنصر موثر در تولید خدمت و کالا، زمینه را برای تحقق بخشی از زیرساختهای بیانیه گام دوم فراهم سازند.
از طرفی دیگر باید به هوش باشیم که؛
لجاجت و تعصّب منافقانه برخی از اطرافیان در استفاده از منابع انسانی، عدم بهره گيری صحيح در راه حق رئیس جمهور منتخب از امكانات و وسائل شناخت این فرصت و عطيه ى الهى و ناهماهنگی و بی توجهی به ضرورت هم افزایی و بهره گيرى ناصواب قوای سه گانه از قابلیت های موجود، سقوط و چه بسا از دست دادن مادام العمری فرصت پیشتازی مدعیان جریان انقلابی را رقم خواهد زد.
"نکند اختلافات و رقابت های ناصواب در گشایش ستادها تا مرز انتخاب و یا انتصاب نیروها در دولت پیش رو ریشه بگستراند!
در این صورت فرجام فرصت شیرین همگرایی و هم افزایی نیروهای انقلابی در قوای سه گانه به تهدیدی جدی و جلوه نمایی قدرت طلبی، شهرت طلبی، سهم خواهی و اهتمام آقایان در جمع آوری غنایم در فتوحات و در یک کلام "ناکارآمدی نظام دینی" منجر خواهد شد!
به هوش باشیم و سهم خواهی را کنار بگذاریم."
امید آن می رود که با اهتمام مجلس انقلابی، ادامه روند فسادستیزی قوه قضائیه و اقدامات جهادی دولت انقلابی، نتیجه میمون شکست جریان تحریف، به تعبیر رهبر معظم انقلاب مقدمه شکست جریان تحریم و "گشایش پایدار" سفره و معیشت مردم باشد. ان شاءالله

و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
عبدالخالق خرسندیان
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1