کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده پلیس کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

قتل ۳ نفر جوان در شهر یاسوج توسط پلیس تکذیب شد ( + فیلم )

31 خرداد 1400 ساعت 9:23

فرمانده پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قتل 3 نفر جوان توسط پلیس مربوط به گاز گرفتگی 3 جوان در یکی از استان‌های همجوار کهگیلویه و بویراحمد و هیچ ربطی به جریان انتخابات ندارد.


فرمانده پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قتل 3 نفر جوان توسط پلیس مربوط به گاز گرفتگی 3 جوان در یکی از استان‌های همجوار کهگیلویه و بویراحمد و هیچ ربطی به جریان انتخابات ندارد.
به گزارش کبنا، بعد از اعتراض جمعی از هواداران یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج در جلوی فرمانداری بویراحمد و شلوغی و بی‌نظمی‌های که رخ داد، فیلمی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد به سرعت منتشر و گفته می‌شد که این فیلم مربوط به کشته شدن سه جوان در پی درگیری‌ها است، سردار «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تکذیب ادعای محتوای کلیپ منتشر شده مبنی بر قتل ۳ نفر جوان توسط پلیس در یاسوج توضیح داد و اظهار داشت: در پی نارضایتی و اعتراض روز جاری تعدادی از هواداران یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج و تجمع معترضان مقابل فرمانداری شهرستان مذکور و اقدامات هنجارشکنانه و دستگیری چند نفر از هنجارشکنان توسط پلیس، معترضین متفرق شدند و کلیپ منتشر شده در فضای مجازی هیچگونه ارتباطی به جریان انتخابات نداشته و مربوط به گازگرفتگی ۳ نفر جوان در سنوات گذشته در یکی از استان‌های همجوار می‌باشد.
  

 فیلمی که همزمان با بی‌نظمی و اعتراض برخی از هواداران یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج در فضای مجازی منتشر شد و گفته می‌شد که سه نفر توسط پلیس به قتل رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای انگشت‌شمار به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این کلیپ کردند که قطعاً موضوع از سوی پلیس رسیدگی و با منتشر کنندگان آن طبق قانون برخورد خواهد شد.
 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به مردم در خصوص عدم توجه و اعتنا به برخی کلیپ‌ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن امنیت ذهنی و روانی جامعه را داشته باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.


کد مطلب: 435927

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435927/قتل-۳-نفر-جوان-شهر-یاسوج-توسط-پلیس-تکذیب-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1