تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۳۵۹۰۵
شهردار یاسوج خبر داد؛

اجرای دهانه چهارم پل چهارم بشار یاسوج؛ همچنان کند و طاقت فرسا

۰
اجرای دهانه چهارم پل چهارم بشار یاسوج؛ همچنان کند و طاقت فرسا
کبنا ؛ساخت پل های سوم و چهارم بشار فاز به فاز، دهانه به دهانه کند و طاقت فرسا اجرایی می شود و در حال حاضر نیز خبر از اجرای دهانه چهارم این پل داده شده است. پل سوم بشار سال 82 وارد عملیات اجرایی شده و سال 97 به بهره برداری رسید. همچنین پل چهارم نیز در سال 94 به مرحله اجرای عملیات درآمد.
به گزارش کبنا نیوز، ساخت پل شهید نورالله یزدان‌پناه از مهمترین مسیرهای کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج به زودی به بهره برداری می رسد.
شهردار یاسوج از در حال اجرا بودن طرح پل شهید نورالله یزدان‌پناه (پل چهارم بشار) خبر داد و گفت: این طرح در مرحله پایانی است و ساخت آخرین دهانه آن در حال اجرا است.
نستهن مقدم افزود: زیرگذر این پل اجرا شده و آماده آسفالت است و همزمان با بهره برداری از پل به بهره برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: پل چهارم بشار ظرفیتی مهم در توسعه پدافند غیر عامل، کاهش بار ترافیکی و سازه اثر بخشی برای اتصال چند مسیر شهر یاسوج محسوب می شود.
مقدم با بیان اینکه این پل دارای چهار دهانه است، گفت: سه دهانه از این پل تکمیل شده است ادامه داد: مسیر ۴۵ متری اتصال پل شهید یزدان‌پناه به پل چهارم نیز هم اکنون در حال اجرا است.
عملیات اجرایی پل چهارم رودخانه بشار یاسوج چهارم ادریبهشت ۹۴ با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از معاونان و مسئولان استان آغاز شد.
محمد باقر نوبخت در آیین کلنگ پل چهارم رودخانه بشار یاسوج میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرده بود.
همچنین جاوید شهردار سابق یاسوج در این خصوص گفته بود که برای ساخت و تکمیل کلی پل چهارم بشار به ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تأمین اعتبار، مدت اجرای طرح ۱۸ ماه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1