کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای تأمین و هیئت اجرایی

جمالی: 9 روز پیش بازنشسته شدم / دوست دارم کسانی بیایند که بهتر از «ماها» باشند

29 خرداد 1400 ساعت 13:25

شورای تأمین شهرستان بویراحمد و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری این شهرستان با حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


شورای تأمین شهرستان بویراحمد و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری این شهرستان با حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، ظهر امروز نشست شورای تأمین شهرستان بویراحمد با حضور احد جمالی معاون سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. جمالی در این نشست ضمن تشکر از مردم به جهت مشارکت در انتخابات 1400، اظهار داشت: امروز، جشن ملی سیاسی ملت ایران است که با حضورشان مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم زدند.
وی افزود: انسان‌ها اگر ناخالصی داشته باشند، در همین دنیا با آنها تسویه حساب خواهد شد. به قول شاعر؛ «فعل تو كان زايد از جان و تنت / همچو فرزندي بگيرد دامنت»
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه باید در راه رضای خداوند عمل کنیم، افزود: فرهنگ سیاسی در گروه‌ها و جناح‌های سیاسی گاهاً کم است و باید در این راستا فرهنگ سازی کنیم.
وی در ادامه از مدیران حاضر در این جلسه عذرخواهی کرد و گفت: اگر شماها از من تندی دیدید، به دل نگیرد، هدفی نبوده، بلکه می‌خواستیم که کارها انجام بگیرد.
جمالی گفت: بینی‌وبین‌الله برای ما فرق نمی‌کند که چه کسی در شورای شهر پیروز می‌شود. اگر در برگزاری انتخابات موفقیتی بوده، کار تیمی بوده است.
وی در ادامه با اشاره به موضوع بازنشستگی خود، گفت: 9 روز پیش 35 سال خدمت من تمام شد و از خدمت‌تان مرخص می‌شویم و اگر حیاتی
بود، به زندگی و بچه‌هایمان برسیم. برای این نظام هزینه دادیم و دلمان می‌سوزد، کسانی بیایند که هزینه‌ای نداده باشند و روی سفره آماده بنشینند. دوست دارم کسانی بعد از ماها بیایند که به مراتب بهتر از ماها باشند.
معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت آقای روحانی تا پایان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.  امیدوارم برای دولت جدید گشایش‌هایی در سطح ملی و بین‌المللی به نفع مردم ایجاد شود. ملت ما دشمنانان قسم خورده‌ای دارند و باید با وحدت برای آبادانی و پیشرفت تلاش کنیم.


کد مطلب: 435856

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435856/جمالی-9-روز-پیش-بازنشسته-شدم-دوست-دارم-کسانی-بیایند-بهتر-ماها-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1