کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی مطرح شد

جریان ندای وحدت در انتخابات شورای شهر یاسوج هیچگونه لیستی ندارد

28 خرداد 1400 ساعت 1:05

دفتر نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی نوشت: «ندای وحدت در انتخابات شورای شهر یاسوج هیچگونه لیستی ندارد.»


 دفتر نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی نوشت: «جریان ندای وحدت در انتخابات شورای شهر یاسوج هیچگونه لیستی ندارد.»
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر؛
در آستانه ۲۸ خردادماه و روز نمایش اقتدار میهن اسلامی‌مان ایران قرار داریم. انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بعنوان مظهر تعیین سرنوشت امور شهرها و روستاها توسط مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است. در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به مشکلات خاص برخاسته از محرومیت، این مسأله اهمیت بیشتری پیدا کرده است و متاسفانه طی سال‌های اخیر، باوجود تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، شهروندان عزیز هم استانی، گرفتار بسیاری از مصائب منطقه‌ای و محلی بوده‌اند که کلید حل آن‌ها به دست شوراهاست.
در همین رابطه باتوجه به آنکه شوراهای اسلامی شهر و روستا، تجلی‌گاه اراده مردم می‌باشند، نیاز به حضور افراد توانمند و کاردان بر اساس اصل شایسته سالاری در آن‌ها ضروریست. مردم که خود بهترین قضاوت کنندگان هستند، بر اساس شناخت از کاندیداهای محترم و بررسی سوابق و کارنامه آن‌ها، می‌بایست دست به انتخاب شایستگان بزنند و تعیین تکلیف برای مردم، نتیجه‌ای جز عقب ماندن مطالبات شهروندان عزیز ندارد.
 لذا بر این اساس و باتوجه به شرایط خاص کنونی، ضمن دعوت همه اقشار و شهروندان به مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و شایسته، از معرفی هرگونه لیست انتخاباتی و تعیین تکلیف برای مردم عزیزمان در انتخابات شوراهای شهر و روستا خودداری کرده، و اعلام می‌گردد که مردم عزیزمان در انتخاب اعضای شوراهای شهر و روستا، تنها بر اساس شناخت خود و در نظر گرفتن اصل شایسته گزینی اقدام نمایند.
 دفتر نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی


کد مطلب: 435777

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435777/جریان-ندای-وحدت-انتخابات-شورای-شهر-یاسوج-هیچگونه-لیستی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1