کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعالیت ۱۰ شرکت دانش بنیان در کهگیلویه و بویراحمد

27 خرداد 1400 ساعت 19:52

هم اینک ۱۰ شرکت دانش بنیان و ۴۴ واحد فناور در پارک علم و فناوری و مراکز رشد کهگیلویه و بویراحمد مستقر است.


معاون پارک علم و فناوری استان گفت: تعداد اشتغال مستقیم ایجاد شده از سوی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور زیرمجموعه پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۴ نفر است.  

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (27 خرداد 1400) علی طیبی افزود: فضای فیزیکی و ساختمان های پارک علم و فناوری استان در سال نخست فعالیت یک هزار و ۱۳۵ مترمربع بود در حالی که این میزان هم اینک به ۱۰ هزار و ۴۳۵ مترمربع رسیده است.  
طیبی عنوان کرد: یکی دیگر از شرکت های زیرمجموعه پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد به تازگی به جمع شرکت های دانش بنیان این استان پیوست. 
وی اضافه کرد: نام این شرکت «انرژی موج خورشید» بوده که توانست شرایط لازم برای پیوستن به شرکت های دانش بنیان کشور را کسب  کند.  
طیبی گفت: این شرکت در زمینه تولید، نصب و تجهیز نیروگاه های خورشیدی فعالیت می کند و با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۲ نفر در حال اجرای طرح های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های همجوار است. 
پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خود را از اسفندماه ۱۳۹۷ با ۲ شرکت دانش بنیان و ۱۴ واحد فناور آغاز کرد.


کد مطلب: 435762

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435762/فعالیت-۱۰-شرکت-دانش-بنیان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1