کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

پیام عکاس کهگیلویه و بویراحمدی برای نامزد انتخابات شورای شهر

27 خرداد 1400 ساعت 1:33

داوود دهقانی را فارغ از بحث انتخابات و سیاست دوست دارم چون به من درس‌های زیادی آموخت، انسانی خود ساخته که از پایین‌ترین سطح توانسته خود را به بالاترین سطوح موفقیت آن هم با سن کم برساند و برای حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده که از نظر من همین امر لطف و عنایت بیش از پیش خداوند و بندگانش را برای این انسان خودساخته به همراه دارد.


انتخابات همواره امری بوده جاری در فرهنگ و مرام قوم لر به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی را از اولویت‌های برنامه‌های اجتماعی و واجبات خود می‌دانند.
بنده نیز به دلیل بیش از یک دهه فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری در نشریات و رسانه‌های مجازی استانی و برخی خبرگزاری‌های کشوری افتخار آن را داشتم تا از نزدیک در بیشتر رویدادهای سیاسی و انتخاباتی به عنوان خبرنگار و عکاس خبری حضوری فعال داشته باشم.
خاطرات خوب زیادی در این کارزار انتخاباتی داشتم که شاید مهم‌ترین آن فعالیتم در انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در دور گذشته و حمایت از دکتر فرشاد نگین تاجی بود که با ۱۷ هزار رأی، نفر اول آن انتخابات شد.
اما در دوره جدید گویی زمان آن رسیده بود تا نبردی جدی‌تر و کارزاری بس دشوارتر نسبت به قبل اما بدون یاران قدیم و با تیم جدید اما در آغاز راه در کنار جوانی کاربلد و شایسته داشته باشم.
در همان گام اول هرچند دشوار ولی با توکل بر خدا قدم‌ها را محکم‌تر از قبل برداشتیم و یا علی گفتیم و پشت سر مهندس داوود دهقانی به عنوان تیم رسانه قرار گرفتیم.
دوستان نیک می‌دانند که امور رسانه‌ای و انتخاباتی پیچیدگی‌ها و سختی‌های طاقت فرسا و بعضاً جدل‌ها و ناراحتی‌های خاص خود را دارد ولی به لطف خداوند توانستیم در این مدت با ساماندهی این تیم و تولید انواع محتوای فیلم، عکس، کلیپ، تیزرهای تبلیغاتی و تبلیغات میدانی دین خود را به نحو احسن برای پیشبرد اهداف انتخاباتی در سایه منویات رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم.
قضاوت و برداشت‌های کیفی از تیم رسانه‌ای مهندس دهقانی را بر عهده مخاطبین عزیز می‌گذارم ولیکن در این بین بنده به رغم برخی بی مهری‌ها و بی میلی‌ها توانستم بار دیگر گامی مؤثر در جهت آبادانی شهرم و دیارم و در کنار مهندسی شایسته و کاردان و کارکشته بردارم.
اما در این بین گله‌ها کم نیست، از بی مهری برخی دوستان تا طعنه و کنایه زدن‌ها و خدعه‌های برخی به ظاهر دوستان و آشنایان که همگی نه تنها نتوانست ما را از ادامه راه دلسرد کند بلکه مهر تاییدی بر انتخاب ما و انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه راهمان بود.
داوود دهقانی را فارغ از بحث انتخابات و سیاست دوست دارم چون به من درس‌های زیادی آموخت، انسانی خود ساخته که از پایین‌ترین سطح توانسته خود را به بالاترین سطوح موفقیت آن هم با سن کم برساند و برای حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده که از نظر من همین امر لطف و عنایت بیش از پیش خداوند و بندگانش را برای این انسان خودساخته به همراه دارد.
شاید گام‌هایم در روزهای نخست کمی لغزان بود ولی در این روزهای واپسین و پس از آن همه کش و قوس و بی مهری‌ها و کم لطفی‌ها به داوود دهقانی، گام‌هایم استوارتر و اراده‌ام برای حمایت بیش از پیش شد و آگاه‌تر از قبل می دانم که حمایتم و فعالیتم یک بازی برد برد را به ارمغان خواهد آورد.
من به این انسان رأی خواهم داد چون به من آموخت که در کنار روحیه علمی و اقتصادی می‌توان یک انسان دلسوز و فداکار برای دیگران بود.
همه این اتفاقات خوب و بد زمینه‌ای شد برای نوشتن و نگاشتن نه فقط یک متن بلکه اعتراف به آغاز راهی بی پایان در وادی دوستی من با داوود دهقانی.
دوست خوبم، ممنون که این مدت مردانه ایستادی و درس خودساختگی و معرفت را بیش از پیش به من آموختی.
---------------------------------
دوستدار تو
سید امین صداقتی نیا

 


کد مطلب: 435732

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435732/پیام-عکاس-کهگیلویه-بویراحمدی-نامزد-انتخابات-شورای-شهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1