تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۶
کد مطلب : ۴۳۵۵۶۱
در خصوص انتخابات میاندوره ای گچساران؛

کاظمی: الأن دیگر زمانِ آزمون و خطا و شعار دادن نیست / به تمامیِ قول‌هایی که داده‌ام عمل خواهم کرد، سابقه‌ من روشن است

۰
کاظمی: الأن دیگر زمانِ آزمون و خطا و شعار دادن نیست / به تمامیِ قول‌هایی که داده‌ام عمل خواهم کرد، سابقه‌ من روشن است
کبنا ؛
هر چه به روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، رقابت‌های انتخاباتی نیز رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرند. در انتخاباتِ میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامیِ گچساران و باشت، رقابت‌های انتخاباتی شدت بیشتری گرفته‌اند. هر چند بی‌صداقتی‌ها و سهم‌خواهی‌هایی در این میان می‌توان دید؛ اما «مرد اخلاقِ» این دوره امروز در جمع مردم می شود، روز یکشنبه نیز کاظمی در جمع مردم باشت حاضر شد و سخنرانی کرد. سیدمحمدیوسف کاظمی بیدک، علی‌الرغم پست‌های مدیریتی که داشته است، در امر آموزش نیز تجربه دارد. در واقع او علم و عمل را توأمان با هم پی گرفته است. امری که همگان به آن اذعان دارند این است که برای سید محمد یوسف کاظمی بیدک، اخلاق همیشه در اولویت بوده است. او اخلاق را در پای‌بندی به قانون و پی‌گیری مسائل و مشکلات مردم تعریف می‌کند.
به گزارش کبنا نیوز، کاظمی بیدک گفت: علی‌الرغمِ هجمه‌هایی که صورت گرفته است من قویاً پی‌گیرِ مسائلِ مبتلابه حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود خواهم بود و اگر توفیقی دهد و مردمِ شریف این حوزه به من اعتماد کنند، من به تمامیِ قول‌هایی که داده‌ام عمل خواهم کرد. سابقه‌ی من روشن است. در دوره‌های مختلف چه در استان فارس و چه در استان کهگیلویه و بویراحمد که بوده‌ام، همیشه حقوق مردم برای من در اولویت بوده است. اگر توفیقی دهد و در خدمت مردم عزیز در مجلس شورای اسلامی باشم، مسائلِ زیربنایی و زیرساخت‌های اساسیِ شهر را حتماً پی‌گیری خواهم کرد.
وی افزود: من معتقدم که این حوزه از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است. مشکل از کمبود منابع نیست. الحمدالله بخش عظیمی از نفت کشور در همین حوزه است. متأسفانه توزیع منابع به درستی صورت نگرفته است و تبعیض‌های ناروای زیادی می‌توان در این میان دید.
کاظمی بیدک با اشاره به تبعیض در استخدام‌ها گفت: ما شاهد بوده‌ایم که از یک طایفه‌ای افراد زیادی استخدام شده‌اند، اما افرادی که شایستگی بالایی داشته‌اند سال‌های سال باید بیکار باشند.
وی گفت: اگر به عنوان نماینده‌ی مردم انتخاب شوم حتماً با این بی‌عدالتی‌ها مبارزه خواهم کرد.
کاظمی ادامه داد: مردمِ گچساران و باشت از این همه ناآرامی و تنش خسته شده‌اند. این مردمِ عزیز از سخن‌گفتن‌های بیهوده‌ای که هیچ‌وقت به آن‌ها عمل نشد، ناراضی‌اند. الأن دیگر زمانِ آزمون و خطا و شعار دادن نیست. مردم سابقه‌ی نامزدها را می‌بینند و بر این اساس تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رأی دهند. آن کس که سابقه‌ی خدمت خالصانه در کارنامه‌ی خود دارد به‌حمدالله انتخاب خواهد شد. دیگر وقتِ عمل است؛ به عمل کار برآید، به سخن‌دانی نیست.

کاظمی در خصوص وضیت اشتغال و معیشت حوزه انتخابیه گچساران و باشت اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان‌های گچساران و باشت و معضل بیکاری و معیشت جامعه می‌توان با جذب سرمایه و سرمایه گذار و انجام سرمایه گذاری موجب رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در شهرستان شد.
کاظمی اظهار کرد: وظیفه مجلس شورای اسلامی وضع قوانینی است که به رفع موانع اشتغال و تسهیل شرایط بیانجامد، با توجه به توانمندی و تجربیات اجرایی‌ام، بر آن شدم برای خدمتگذاری به مردم شریف حوزه انتخابیه گچساران و باشت کاندیدای انتخابات شوم.
کاظمی در خصوص دخالت نمایندگان در عزل و نصب مدیران اظهار کرد: در کشور ما تفیک قوای سه قوه وجود دارد، هر کدام از این سه قوه شرح وظایف جداگانه‌ای دارند، هیچ کدام نمی‌تواند در کار دیگری دخالت کند ولی قوه مجریه و مققنه تعامل زیادی می‌توانند داشته باشند.
کاظمی افزود: باب شده که نمایندگان در تغییر نیروهای ادارات دخالت می‌کنند که این منع قانونی دارد، نمایندگان نمی‌توانند در این خصوص دخالت کنند، هر چند که تعاملات مشکلی ندارد.
کاظمی در خصوص استخدامی‌های بدون ضابطه در شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: باید آنچه را که قانون می‌گوید در خصوص استخدامی‌ها اجرا کنیم. اینکه اشتغال قومی و خویشی و فامیلی می‌شود درست نیست، باید استخدامی بر اساس قانون باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1