کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز فرآیند سومین مناظره با ورود نامزدها به رسانه ملی؛

محسن رضایی: به بی‌اعتمادی‌ها پایان می‌دهم

22 خرداد 1400 ساعت 16:57

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت ما دولتی با برنامه و راهبرد و عملیاتی است و برای حل مشکلات گذشته و هشت سال پیش روی کشور برنامه و طرح داریم.


 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت ما دولتی با برنامه و راهبرد و عملیاتی است و برای حل مشکلات گذشته و هشت سال پیش روی کشور برنامه و طرح داریم.
محسن رضایی میرقائد در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای شرکت در سومین و آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کشور که ساعتی دیگر با موضوع دغدغه‌های مردم برگزار خواهد شد در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر افزود: البته تبریک واقعی روز دختر به بانوان و زنان کشور روزی است که سهم آن‌ها از اقتصاد ملی افزایش یابد چراکه هم اکنون بانوان ۵۰ درصد جمعیت کشورند، اما سهم آن‌ها از اقتصاد ملی فقط ۱۳ درصد است.
وی افزود: با شعار نمی‌شود به مشکلات رسیدگی کرد. دولت باید شناخت کامل از مشکلات کنونی و هشت سال آینده داشته باشد و برای حل این مشکلات راهکار داشته باشد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ افزود: مهم‌ترین دغدغه مردم بی اعتمادی است چرا که می‌بینیم مردم تا امروز اقبال چندانی به انتخابات نداشته‌اند البته امیدواریم این یخ در این یک هفته باز شود و ملت ما تصمیمی تاریخی خواهند گرفت.
وی افزود: دولت ما به این بی اعتمادی پایان خواهد داد، بی اعتمادی که ناشی از این است که دولت خود را از مردم جدا می‌داند و از مردم عذرخواهی نمی‌کند.
وی افزود: دولت ما از مردم جلوتر حرکت خواهد کرد و به ملت می‌گوید بیایید نه اینکه بروید و خط مقدم حل مشکلات مردم خواهیم بود.
رضایی افزود: در سه سطح ملی، منطقه‌ای و اقتصاد زندگی یا طرح کفایت زندگی برای حل مشکلات مردم برنامه درایم که مهمترین آن‌ها یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، مشکل سهل و ارزان با اقساط ۵۰ ساله‌ای که همه بانک‌ها می‌دهند، توسعه کسب و کارهای خانگی و توزیع ۳۰ درصد سهام صنعت نفت کشور است و در این طرح اقتصاد یا ایران بدون فقیر محقق خواهد شد.
وی همچنین از اجریا ۱۴ پروژه بزرگ اقتصادی برای ایجاد و بازمعماری نوین اقتصادی خبر داد و افزود: این امر بدون اصلاح قدرت از درون امکان پذیر نیست.
 


کد مطلب: 435467

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435467/محسن-رضایی-بی-اعتمادی-ها-پایان-می-دهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1