تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۴۳۵۴۱۶
ساعت 19 امروز (جمعه) برگزار شد

ایران ۱۰ - کامبوج صفر

۰
ایران ۱۰ - کامبوج صفر
کبنا ؛تیم ملی ایران موفق شد در دیداری یک طرفه مقابل کامبوج به پنجمین پیروزی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین برسد.
تیم‌های ملی کامبوج و ایران در هفته هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین از ساعت 19 امروز (جمعه) در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم رفتند که با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.
علیرضا جهانبخش (16 - پنالتی)، شجاع خلیل‌زاده (23)، مهدی طارمی (27)، سور روتانا (32 - گل به خودی)، میلاد محمدی (58)، مرتضی پورعلی‌گنجی (63)، کریم انصاری‌فرد (78 - پنالتی)، کاوه رضایی (80 و 86) و مهدی قایدی (84) در این بازی برای ایران گلزنی کردند. همچنین سعید عزت‌اللهی در دقیقه 45 یک ضربه پنالتی را از دست داد.
سه گل تیم ملی در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و سه توپ بازیکنان ایران هم به تیر دروازه خورد تا شاگردان اسکوچیچ در شب جشنواره گل، در این دو زمینه هم هت‌تریک کرده باشند.
ترکیب تیم ملی کامبوج
کئو سوکسلا، کن چانسوفیاک، سوئوی ویسال، تس سامباس (52 - سیری بین)، لیم پیسوت، سینگ چانتیا، کوچ سوکوم‌فیاک (کوچ دنی)، سوس سوهانا، کئو سوکفنگ (46 - نورون مات)، سور روتانا و چنگ منگ.
ترکیب تیم ملی ایران
امیر عابدزاده، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده (46 - مجید حسینی)، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی (46 - کریم انصاری‌فرد)، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش (68 - کاوه رضایی)، احمد نوراللهی (46 - میلاد سرلک)، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌الهی (52 - مهدی قایدی).
داور: کیم جونگ هیئوک
(ویدیو) خلاصه بازی کامبوج 0 - 10 ایران 21 خرداد 00

نیمه اول
دقیقه 2: مهدی طارمی در محوطه جریمه کامبوج صاحب توپ شد و می‌توانست دروازه این تیم را باز کند که واکنش دروازه‌بان این تیم تن به کرنر داد.
دقیقه 10: علیرضا جهانبخش در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و پس از حرکت در عرض و عبور از مدافعان کامبوجی شوتی را روانه دروازه این تیم کرد که دروازه‌بان کامبوج در مهار توپ موفق بود.
دقیقه 15: علیرضا جهانبخش در محوطه جریمه کامبوج توسط بازیکنان این تیم سرنگون شد که داور مسابقه اعلام پنالتی کرد.
دقیقه 16: پنالتی اعلام شده به سود ایران توسط جهانبخش وارد دروازه کامبوج شد.
دقیقه 22: علی قلی‌زاده با پاسی درون محوطه جریمه مهدی طارمی را صاحب موقعیت کرد که بازهم دروازه‌بان کامبوج توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 23: کرنر ارسالی روی دروازه کامبوج توسط علی قلی‌زاده توسط شجاع خلیل‌زاده تبدیل به گل دوم ایران شد.
دقیقه 27: علیرضا جهانبخش با پاسی بلند میان مدافعان کامبوج مهدی طارمی را صاحب توپ کرد که این بازیکن با شوتی سنگین و سرضرب گل سوم ایران را رقم زد.
دقیقه 30: کرنری دیگر برای ایران توسط قلی‌زاده روی دروازه کامبوج ارسال شد که روی توپ دوم طارمی ضربه سری را روانه دروازه این تیم کرد و در محوطه شش قدم نیز نوراللهی سعی داشت با ضربه سر دروازه را باز کند، اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 32: میلاد محمدی از سمت چپ توپی را به قصد پاس به محوطه جریمه کامبوج ارسال کرد که پس از برخورد با سور روتانا، مدافع این تیم روانه دروازه شد و گل چهارم ایران رقم خورد.
(ویدیو) خلاصه بازی کامبوج 0 - 10 ایران 21 خرداد 00

دقیقه 36: کرنر ارسالی به روی دروازه کامبوج با ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی همراه شد که ضربه او پس از برخورد به تیر دروازه به اوت رفت.
دقیقه 43: علیرضا جهانبخش با پاسی در عمق مهدی طارمی را صاحب توپ کرد که در مصاف تک به تک با دروازه‌بان کامبوج در محوطه جریمه سرنگون شد تا یک پنالتی دیگر به سود ایران اعلام شود. داور در این صحنه کئو سوکسلا را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 45: سعید عزت‌اللهی برای زدن پنالتی پشت توپ ایستاد که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

(ویدیو) خلاصه بازی کامبوج 0 - 10 ایران 21 خرداد 00

نیمه دوم
دقیقه 46: سامان قدوس با پاسی در عمق خط دفاعی کامبوج علیرضا جهانبخش را صاحب توپ کرد که ضربه چیپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 52: علیرضا جهانبخش در محوطه جریمه کامبوج صاحب موقعیت خوبی شد که نتوانست این موقعیت را تبدیل به گل کند.
دقیقه 58: مهدی قایدی از سمت چپ با پاسی عرضی در محوطه جریمه کامبوج میلاد محمدی را صاحب توپ کرد و او موفق به زدن پنجمین گل تیم ایران شد.
دقیقه 63: کرنر ارسالی سامان قدوس روی دروازه کامبوج ضربه سر مرتضی پورعلی‌گنجی را به دنبال داشت تا ششمین گل ایران به نام او ثبت شود.
دقیقه 66: علیرضا جهانبخش شوتی را به سمت دروازه کامبوج روانه کرد که دروازه‌بان این تیم تن به کرنر داد.
دقیقه 69: سامان قدوس از سمت راست ارسالی به دهانه دروازه کامبوج داشت که ضربه سر شیرجه‌ای کاوه رضایی راهی به دروازه نداشت.
دقیقه 73: فرار سریع مهدی قایدی به سمت محوطه جریمه کامبوج او را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ترجیح داد با پاسی در عرض کاوه رضایی را صاحب موقعیت گل کند که در نهایت ضربه رضایی توسط دروازه‌بان کامبوج به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 76: کاوه رضایی روی ارسال میلاد محمدی از سمت چپ در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت که ضربه سر بی دقت او از کناره دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 77: مهدی قایدی در محوطه جریمه کامبوج پس از دریبل‌ها متعدد توسط مدافعان سرنگون شد تا سومین پنالتی به سود ایران از سوی داور کره‌ای اعلام شود.
دقیقه 78: کریم انصاری‌فرد سومین پنالتی ایران را تبدیل به گل هفتم تیم ملی مقابل کامبوج کرد.
دقیقه 80: صادق محرمی از سمت راست ارسالی روی دروازه کامبوج داشت که کاوه رضایی قدر این ارسال را دانست و آن را تبدیل به گل هشتم ایران کرد.
دقیقه 83: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه کامبوج توسط کاوه رضایی زده شد که توپ پس از برخورد به زیر طاق دروازه بیرون آمد.
دقیقه 84: سامان قدوس با پاس در عرض مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز پس از عبور از مدافعان کامبوج، توسط ایران را به نهمین گل برساند.
دقیقه 86: پاس رو به جلوی انصاری‌فرد برای کاوه رضایی به مدافع کامبوج رسید، اما تعلل این بازیکن باعث شد رضایی توپ را برباید و آن را به تور دروازه برساند.
دقیقه 90: در شلوغی محوطه جریمه کامبوج توپ به کریم انصاری‌فرد رسید که ضربه او از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 1+90: ضربه سامان قدوس از پشت محوطه جریمه کامبوج با اختلاف کمی راهی اوت شد.
    




 
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1