کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه|

بیانیه ستاد انتخاباتی «مصطفی پارسائی» در رابطه با تائیدصلاحیت‌ها

21 خرداد 1400 ساعت 16:41

انتخابات و شورای نظارت بر فرآیند آن، باید بتواند آزادی حضور انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان با سلایق و علایق مختلف را فراهم کند.


ستاد انتخاباتی مصطفی پارسائی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت در رابطه تائیدصلاحیت مجدد پنج نفر کاندیدای شورای شهر دهدشت بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش کبنانیوز متن بیانیه به شرح زیر است؛
بی شک حذف هر فرد و تفکری از فرآیند انتخابات برخلاف روح دموکراسی خواهی بود و حضور همه افراد، گروه ها، سلایق در کارزار انتخابات سبب ارتقای کیفی و حضور پر شور مردم در انتخابات خواهد شد.

انتخابات و شورای نظارت بر فرآیند آن، باید بتواند آزادی حضور انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان با سلایق و علایق مختلف را فراهم کند.
در روزهای اخیر در خبری نابهنگام و غیرمنتظره پنج نفر از کاندیدای شورای شهر دهدشت با تصمیم شورای نظارت از ادامه رقابت در انتخابات شورای شهر دهدشت بازماندند اما در ادامه و با پیگیری مسولان استانی و کشوری افراد رد صلاحیت شده به کارزار انتخابات بازگشتند، ستاد انتخاباتی مصطفی پارسایی کاندیدای شورای شهر دهدشت این اقدام را به فال نیک گرفته و از تمامی مسولانی که زمینه بازگشت این کاندیدا را فراهم کردند تقدیر و تشکر می کند.
 لاجرم حق حضور آزادنه همه افراد جامعه در صحنه های سیاسی و اجتماعی یکی از مهم ترین اصولی که میتواند زمینه ساز توسعه سیاسی و در نهایت منجر به حکمرانی مطلوب در کشور و استمرار و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.
 


کد مطلب: 435388

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435388/بیانیه-ستاد-انتخاباتی-مصطفی-پارسائی-رابطه-تائیدصلاحیت-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1