کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت

شعارم عملگرایی و هدفم رفع محرومیت از دیارم است

20 خرداد 1400 ساعت 20:53

کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت با حضور در جمع ورزشکاران و فرهنگیان شهرستان های گچساران و باشت گفت: گچساران و باشت ظرفیت های بالای صنعتی، گردشگری، دارد و وظیفه نمایندگان است که از این ظرفیت ها برای مردم محروم گچساران و باشت اشتغال ایجاد کنند.


سیدمحمدیوسف کاظمی بیدک از چهره های سرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس، کاندیدای انتخابات میان دوره ای شهرستان های گچساران و باشت تاکنون مسئولیت های مختلفی را برعهده داشته است.
کاظمی امروز پنج شنبه (20 خرداد 1400) با حضور در جمع ورزشکاران و فرهنگیان شهرستان های گچساران و باشت گفت: قصد و نیت ما رقابت سالم در انتخابات است و به همین دلیل هم تاکنون تبلیغات گسترده ای نداشتیم.
گچساران و باشت ظرفیت های بالای صنعتی، گردشگری، دارد و وظیفه نمایندگان است که از این ظرفیت ها برای مردم محروم گچساران و باشت اشتغال ایجاد کنند.
کاظمی می گوید: ما به دنبال نام و نان نیستیم بلکه آنچه برای ما مهم است خدمت به مردم است همانطوری که تاکنون نیز خدمت صادقانه به مردم را وظیفه خود دانسته ایم.
کاظمی اظهار کرد: متاسفانه در حق مردم ظلم شده، و آنچه که استحقاقش بوده اند هنوز کسب نشده، بسیاری از جوانان بیکار خانه نشین شده اند و این وضعیت اسفناک است، در حالی که گچساران یک شهر نفت خیز و ثروت مند است.
کاظمی گفت: مردم از شعار دادن خسته شده اند، تا الان گچساران فقط نامش شنیده شده در حالی که آنطور که باید و شاید به آن نرسیده اند، خدمات بزرگ نمایی شده اند و شعار دادن و بازی های رسانه ای باعث شده مردم خیال کنند به حق شان رسیده اند.
وی گفت: بنده به عنوان فردی که خدمتگذار مردم است به این عرصه وارد شده ام و هدف اصلی خود را رفع محرومیت و اشتغال می دانم و عمل گرایی مهمترین شعار من است.
سیدمحمدیوسف کاظمی بیدک از فرزندان نخبه حوزه باشت است، او تاکنون در مسئولیت های مختلفی از جمله مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان ارسنجان فارس، معاون سیاسی مدیرکل سیاسی استانداری فارس، بخشدار ششده و شهرستان فسا در استان فارس، کارشناس امور اجتماعی فرمانداری مرودشت، کارشناس امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری فسا، استاد دانشگاه های استان فارس، دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کارمند استانداری فارس و ... در بدنه دولت مشغول به فعالیت بوده و خدمت رسانی کرده است.


کد مطلب: 435354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435354/شعارم-عملگرایی-هدفم-رفع-محرومیت-دیارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1