تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۳۵۳۲۸
رسانه‌های می‌نویسند

خروج تاجگردون از بیمه سرمد و حواشی آن

۲۷
۱
خروج تاجگردون از بیمه سرمد و حواشی آن
کبنا ؛روز گذشته در یکی از خبرگزاری های کشور فیش حقوقی غلامرضا تاجگردون در بیمه سرمد منتشر شد، تاجگردون نیز در نامه ای به سیاسی بودن این انتشار اشاره کرده و نوشت: فارغ از صحت و سقم این موضوع، خوشحالم که همواره مورد توجه این خبرگزاری (فارس) قرار دارم در حالی که مدیران قبل از من مورد توجه نبودند. تاجگردون نوشت: قصد خروج از این شرکت را داشتم ولی از آنجا که می دانم انتشار این خبر به چه منظور است دستور دادم اگر مبلغی به حساب من واریز شده عودت داده شود.
به گزارش کبنا نیوز، سایبان نوشت: غلامرضا تاجگردون که در وقت اضافه ی اسفند ماه سال گذشته با لابی بانک صادرات به ترکیب مدیریتی بیمه سرمد اضافه شد، حالا به دلیل حواشی سیاسی و مالی از این شرکت کنار می رود.
در جلسه ای اضطراری روز 18 خرداد ماه هیات مدیره بیمه سرمد نسبت به عزل غلامرضا تاجگردون اقدام کرده و مدارک و مستندات خود  را نیز برای بیمه مرکزی ارسال کرده است.
ظاهرا حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات در سال گذشته در جلسه ای با اعضای هیات مدیره بیمه سرمد غلامرضا تاجگردون را به عنوان گزینه ی مناسبی برای مدیرعاملی معرفی می کند و وی را فرد شایسته ای برای افزایش توان مدیریتی بیمه سرمد عنوان می کند، اما حالا با گذشت کمتر از 3 ماه از این انتخاب و انتصاب، تاجگردون  بدون کارنامه از سرمد اخراج شده است.
سید محمد یمنی عضو هیات مدیره بیمه سرمد در گفت و گو با رازپول در خصوص عزل تاجگردون از این شرکت بیمه ای اذعان دارد که او شرکت را مبتلا به حواشی سیاسی کرده است و ادامه این روند به نفع برند بیمه سرمد نبود.

عضو هیات مدیره بیمه سرمد با بیان اینکه افزایش 14درصدی نسبت خسارت و کاهش 50 درصدی پرتفو از دیگر شاخص هایی است که از سوی هیات مدیره مورد بررسی قرار گرفته است گفت: در ماه های ابتدایی امسال پرتفوی شرکت به 278 میلیارد تومان رسیده  در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 600 میلیارد تومان بوده و نسبت به برنامه پیش بینی شده بودجه 50 درصد عقب مانده است.
او با اشاره به اینکه تاجگردون 17 نفر  از آشنایان خود از شهر گچساران را به استخدام بیمه سرمد درآورده است گفت یکی از نزدیکان وی نیز در یکی از شرکت های زیرمجموعه به عنوان قائم مقام استخدام شده بود.
یمنی با انتقاد از حواشی ایجاد شده برای بیمه سرمد به عنوان یک بنگاه اقتصادی در پاسخ به انتشار فیش حقوقی وی اذعان کرد که این دریافتی مورد تائید هیات مدیره نبوده است و به همین دلیل نیز هیات مدیره به موضوع ورود کرد. این در حالی است که حقوق مدیرعامل به استناد اساسنامه شرکت باید با تائید و پذیرش هیات مدیره تنظیم شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا عزل مدیرعامل، بیمه سرمد را با حواشی از سوی سهام دار عمده که مدیرعامل را معرفی کرده بود مواجه نخواهد کرد، اذعان کرد که هیات مدیره بیمه سرمد مستقل است.



یمنی در پاسخ به این پرسش که در زمان پذیرش پیشنهاد مدیرعامل بانک صادرات برای مدیرعاملی تاجگردون نیز هیات مدیره این استقلال را داشت؟ عنوان کرد که این پیشنهاد از سوی صیدی مطرح شد و مورد پذیرش قرار گرفت اما هیات مدیره بیمه سرمد احساس کرد که شرکت به پایگاهی سیاسی تبدیل شده است و با توجه به موضوعاتی که در زمینه حقوق و  سایر موارد ایجاد شده بود به همین دلیل مدیرعامل را عزل کرد.
او در پاسخ به این پرسش که آیا بانک صادرات از این عزل مطلع یا با آن موافق است اظهار بی اطلاعی کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که حقوق سایر مدیران یا اعضا در این شرکت بیمه ای چقدر است گفت که حقوق مدیران این شرکت کمتر از 30 میلیون تومان است.
وی در خصوص عملکرد چندماهه اخیر عنوان کرد که هیات مدیره با فشارهایی برای انعقاد قراردادهایی در زمینه سرمایه گذاری در حوزه نفت و انرژی مواجه بوده که آنها را نپذیرفته است.
یمنی در پاسخ به این پرسش که آیا سه ماه زمان برای ارزیابی عملکرد مدیریتی زمان مناسبی است عنوان کرد برای یک چهره اقتصادی، سیاسی که دارای ارتباطات مطلوبی است این زمان کافی به نظر می رسد، ضمن اینکه در این مدت مدیریت نتوانسته پرتفوی مطلوبی برای شرکت جذب کند.
حضور تاجگردون از ابتدا در بیمه سرمد با گمانه زنی هایی برای تغییر در ترکیب تیم مدیریتی همراه بود،اما حالا به نظر می رسد که بیمه سرمد به اکوسیستم قبلی خود رجوع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نوشدارو پس ازمرگ سهراب
Iran, Islamic Republic of
این دو ماه گرفتی .خوردی حالا که رو شد می خوای پس بدی خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خدایا حکمتت رو شکر
Iran, Islamic Republic of
هر بار از این باغ بری می‌رسد .
علیمراد
Iran, Islamic Republic of
نتیجه حرفهای بی اساسی است که می زنی ..شب می خوابی صبح که بیدار میشی تا یه سناریوی جدید داری .جناب خان
Iran, Islamic Republic of
حالا بگو چوب خدا صدا ندارد ...این اول راهه
باوی
Iran, Islamic Republic of
تو این روزا به این نکته که اگر خدا بخواد کسی رو تا عرش بالا می‌بره و نخواد چنان پایین میاره که فکرش رو نمی کنی خیلی فکر می کنم ..بهتره شما هم فکر کنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باید غریب پور جواب بدهد
دشترومی گنجه ای
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به غریب پور داره
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری
تاجگردون خلاف کرده و بالا کشیده چه ربطی به غریب پور دارد؟؟؟
مشخصه آدم مریضی هستند!!!!!!
مهندس نفت
Iran, Islamic Republic of
چرا نوشتید"خروج" تاجگردون؟ ایشون عزل شده .... پس خروج مفهوم نداره
تعصبات کور قبیله ای را کنار بگذارید .... .... برای تطهیر مردم منطقه هم بهتر است از این فرد دوری کنید، مصالح ملی و سلامت افراد را مقدم بدانید بر قومیت گرایی ! آقای رضایی هم الان دیگه توی آفسایده با این دسته گل جدیدش.
Iran, Islamic Republic of
چرا فیش قبلی ها و مدیر عامل های بیمه های دیگر را منتشر نمی کنند این چه عدالتیه
صداقت
Romania
با اینکه با جناب تاج از نظر سیاسی مخالف هستم اما بعنوان یک همشهری خیلی ناراحت شدم( ابشان هم مثل بقیه مدیران حقش بود که این میلغ را بگیرید ، حالا یه کم کمتر)

انشاءالله ایشان و هم دیگر هم استانی های عزیز بتوانند در پست های مدیریتی کشوری موفق عمل کنند و باعث سربلندی استان مان شوند
Iran, Islamic Republic of
وجود امثال شما باعث میشه یه عداه چپاول کنن. بعد جالبه خود شما اولین کسی هستی که انتقاد میکنی
روزبه
Iran, Islamic Republic of
بابا اشتباه شده این بنده خدا اصلا حقوق نمیگیره!!!!!حالا مردم می‌فهمن که چرا کشور از نظر اقتصادی ورشکست شده و چرا مردم فقیر شدن... چون تمام پول این کشور هزینه حقوق مدیران دولت روحانی میشه.. !!آقای تاجگردون هر ماه به اندازه ۱۲ معلم حقوق میگیره!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
بقیه شرکت هایی که عضو هستند و سمت دارند چه می شود؟ بنازم به آن قلمی که از روز اول قیام کرد
Iran, Islamic Republic of
اخراج شد نه خروج کرد
منصف
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تا میتونسته از فامیل هاش را در پتروشیمی ها و شرکت های تولیدی کاشته و هم اکنون که از اینجا برکنار شده ، عضور هیات مدیره 6 شرکت دیگر هست
Iran, Islamic Republic of
خروج نه ، اخراج
جم
Iran, Islamic Republic of
یارب نظر تو برنگردد برگشتن روزگار سهل است
گاهی تلنگری برای بیدارشدن هست اگر عاقل باشیم
دشت
Iran, Islamic Republic of
آیا حقوق مدیران قبلی نجومی نبوده؟ یافقط حقوق این آقا نجومی بوده؟ یادستانی پشت این موضوع است؟ ایا معتقد نیستیم که وعز من تشا وذل من تشا؟ خداوند همه مارا به راه راست وعاقبب به خیری هدایت کند به این مسایل دلخوش نباشیم!
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید این ضرب المثل رو با طلا نوشت که چوب خدا صدا ندارد. خودت بهتر میدونی که تو مدت نمایندگیت چه ظلم ها که نکردی جناب تاج گردون!!
دلم می سوزد
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا سایت کبنا ...این همه مسولین استانی رو تخریب می کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
این چه نوع تیتر زدنه ، تاجگردون رو اخراج کردن
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا دولت اصلاحات همه رو یاد همون دولت .میندازه. فامیلشان و نگاه کنید: تاجگردون، تاجزاده و ... . اینا در کل همه انگار همون تاج شاه و دارن خدمت میکنن بهش. ۳۲ سال کشور دستشون بوده و جز نابودی کشور و کار به نفع طبقه سرمایه داری هیچ خیری نداشتن. و دم انتخابات با فریب مردم رای میارن. در کل تا این‌ تفکر سر کاره انگار که هیچ انقلابی اتفاق نیفتاده..
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید خون گریه کرد برا سفره‌های خالی مردم
این عدالته
واقعا فیش حقوقی حقیقت داره؟
اگه حقیقت داره چرا لقب خائن به بقیه نسبت می‌دهی؟؟؟؟؟؟
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
باسلام اگر کاسه ای زیر این نیم کاسه نیست و شما ها حق می گویید !!!!!!؛؛؛؛فیشهای همه ی مدیران ؛؛؛واضافه کاریها را سر کنید !!!!؟؟؟؟؟؟ تاجگردون هرجا پانهد سر راه فاسدها قرار میگیرد ::::::: شما ها را نفوذیها در تهران تهدید کردند ؛؛؛!!!!!که اینطور سناریویی درست کنید ؛؛؛!!!!!والا بد خواهید دید ؛؛؛شما ها هم از ترس۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰امرا وطاعتا زور ونفوذ پول هرکار میتونه ؛؛؛حتی روز را شب میکنه خدایا عاقبت بخیرمان کن ::
Iran, Islamic Republic of
همه میدونندکه میزان حقوق روهیات مدیره تعیین میکنه ؛وبرای بیمه ای مثل سرندحقوق خیلی بالایی نیست

والبته خدامیدونه که ازاول باچه سیاستی ازایشون خواستندکه واردبیمه‌ی سرمدشوندوخدامیدونه چه غلطی کردندکه ترسیدن آقای تاج گردون لوشون بده وجلسه‌ی اظطراری گرفتند؛لعنت برهرکسی که دزدهست وتهمت میزنه؛
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1