تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۳۵۳۱۹
همایش خامیان رئیسی در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

سعید محمد: خودکشی دختر دیشموکی مایه سرافکندگی مسئولان است / اصولگرا و اصلاح طلب آدرس غلط است / مشکلات استان‌ها با نشستن در تهران برطرف نخواهند شد

۷
۰
سعید محمد: خودکشی دختر دیشموکی مایه سرافکندگی مسئولان است /  اصولگرا و اصلاح طلب آدرس غلط است  / مشکلات استان‌ها با نشستن در تهران برطرف نخواهند شد
کبنا ؛همایش تجمع حامیان «سید ابراهیم رئیسی» با حضور سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء در پارک ولایت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( چهارشنبه 19 خرداد ماه 1400 ) همایش تجمع بزرگ حامیان «سید ابراهیم رئیسی» در پارک ولایت یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا و مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
سعید محمد فرمانده سابق خاتم الانبیاء در این همایش به شرح دلاوری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و گفت: مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد در تنگ تامرادی تنها با ۷۰۰ نفر در مقابل ۱۰ هزار نفر ایستادگی کردند و انگلیس و حکومت شاه را پس زدند. مردمی که خود را در جنگ گجستان نشان دادند. از همینجا به مردم شریف کهگیلویه، باشت، گچساران، مارگون، سی سخت و ... سلام می‌کنم و درود می‌فرستم.



سردار محمد به ظرفیت‌های استان کهگیلویه بویراحمد اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، استان فرصت‌ها و ظرفیت‌های خدادادی است. استانی است که جاذبه‌های گردشگری و باستانی زیادی دارد. استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد، استان بلوط‌های سبز، جنگل‌ها و دریاچه‌ها و هزاران گونه گیاهی است.
 وی گفت: استانی که ظرفیت و بستر کشاورزی، دامداری، محصولات باغی و گیاهان دارویی و صنعت گل و گیاه دارد. پرآب‌ترین منطقه جنوب غرب کشور بوده در حالی که بسیاری از نقاط آن بی آب و کم آب است.
 محمد در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در صنعت نفت و پتروشیمی ظرفیت بزرگی دارد، معادن فسفات، گوگرد، بوکسیت و گچ دارد و ظرفیت ترانزیتی به دلیل نزدیکی به بوشهر و خلیج فارس، اما با همه این ظرفیت‌ها مشکلات زیادی را می‌بینیم.

 محمد گفت: در همین چند ساعتی که در بین مردم بودیم بیشتر از ۲۰۰ تا ۳۰۰ نامه از گرفتاری‌های مردمی به دست ما رسید که شرمنده مردم می‌شویم، چرا با این همه ظرفیت باید مردم مشکل داشته باشد. علت فقر مردم چیست؟ چرا این استان آمار زیادی در خودکشی دارد، سرافکنده می‌شویم که دخترک دیشموکی به دلیل نداشتن جهیزیه خودکشی می‌کند.
قرارگاه سابق خاتم الانبیاء در ادامه گفت: اما علت بیکاری و فقر چیست؟ چرا آمار خودکشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا است؟ مردم عزیز می‌دانند که مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد با نشستن در تهران برطرف نخواهند شد، با نشستن در اتاق‌های در بسته ظرفیت‌ها دیده نمی‌شوند. با نظارت و سرکشی در داخل ماشین نمی‌توان کاری انجام داد. فعال کردن ظرفیت استان‌ها فقط با نگاه به غرب میسر نمی‌شود و مشکلات را باید یک به یک با و تکیه بر مردم برطرف کرد.
وی اضافه کرد: بزرگ‌ترین مشکل کشور را دو قطبی کاذب می‌دانیم و اعتقاد داریم نه اصولگرا نه اصلاح‌طلب مشکل کشور را برطرف نخواهند کرد. مدیران یا انقلابی هستند یا انقلابی نیستند. اصولگرا و اصلاح طلب آدرس غلط است و آدرس درست مدیریت انقلابی و جهادی است. برای فعال کردن ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود با نگاه به داخل مشکل را برطرف کرد باید دست به زانوی خود بگیریم و مشکلات را برطرف کنیم.
  
سردار محمد در ادامه افزود: مردم امروز گلایه‌مندند که این گلایه نه از نظام بلکه از کارگزاران است. رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم برنامه چهل سال دوم را تعیین کردند. رهبر انقلاب از ریل گذاری غلط که برخی کارگزاران در کشور انجام دادند گلایه دارند. رهبری فرمود تنها راهکار برای حل مشکلات کشور یک مدیریت انقلابی، جهادی و جوان است.



محمد ادامه داد: به دنبال آن هستیم که در گام دوم انقلاب حکمرانی اسلامی داشته باشیم چیزی که تا به امروز محقق نشده دیدگاه‌های غربی نگذاشته که عدالت محوری در کشور پیاده شود.
وی با بیان اینکه طرفدار هیچ حزب و گروهی نیستم یادآور شد: دوقطبی‌ها را قبول نداریم و معتقدیم که اصولگرا و اصلاح طلب راه حل مشکل نیست راه‌حل این است که مردم مسئولان در تراز انقلاب انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه مدیر انقلابی و غیر انقلابی داریم یادآور شد: مدیر انقلابی کسی است که برخاسته از مردم بوده با مردم همراهی داشته باشد در جهت مشکلات مردم گام بردارد بر اساس ظرفیت استان‌ها به استانها خدمت کند که نمونه آن رجایی و سلیمانی است آنها مدیر انقلابی بودند.
وی یادآور شد: مدیر غیر انقلابی بر اساس منفعت طلبی و در خدمت هم حزبی‌ها کار می‌کند اهل رانت‌خواری هستند فرصت‌ها را ناعادلانه تقسیم و توزیع می‌کنند در درآمد تبعیض قائل می‌شوند درآمد یک عده تضمین می‌شود اما یک خیل عظیم جامعه حداقل‌ها را ندارند.
 سعید محمد در خصوص نخبگان گفت: جوانان نخبه و پرشور باید در مسند قرار گیرند. چرا امروز نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر استان‌ها مهاجرت می‌کنند؟ چرا جوانان این استان شغل ندارند؟
محمد گفت: باید دید امام چگونه قیام کرد با تکیه به آن سوی مرزها نمی‌توان مشکلات را برطرف کرد امام گفت یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی‌دهم امروز بسیاری از کارگزاران نظام کاخ نشین شدند.
  
فیلم) سخنان سعید محمد در باره کهگیلویه و بویراحمد
وی گفت: امروز مردم از کارگزاران خود ناامید شده‌اند مشکلات در هم تنیده شده مشکلات اقتصادی اجتماعی فرهنگی اعتیاد فقر و فساد و تبعیض و طلاق در هم تنیده شده و هر روز بیشتر از دیروز از طلاق می‌شویم.
 محمد گفت: امروز کشور ما نیازمند سلیمانی‌ها و جایی‌ها است رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم از فاصله‌ها گلایه دارند از ریل گذاری غلطی که برخی از کارگزاران در کشور انجام دادند و فاصله غنی و فقیر بیشتر شده گلایه دارند؛ تنها راهکار یک مدیریت جهادی و انقلابی است و باید تغییر نسل مدیریتی اتفاق بیفتد علاج کشور روی کار آمدن جوانان با انگیزه و پرشور و با نشاط است جوانگرایی به سن و سال نیست ساختارها باید تغییر کند تا از ظرفیت‌های سرشار استفاده حداکثری کنیم شایسته‌سالاری باید اتفاق بیفتد تا نخبگان از استان خودشان مهاجرت نکنند.
 محمد افزود: از تعداد ۷۱۲ واحد صنعتی در این استان ۵۲۰ واحد صنعتی نیاز به تسهیلات دارند با آنها همکاری نمی‌کنند بانک‌ها به تولید کننده وام میلیاردی نمی‌دهند اما ۱۱ نفر در کشور ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات می‌گیرند.
 وی در جمع پرشور هواداران خود یادآور شد: اگر این پول‌ها و وام‌ها در استانها به مردم و جوانان داده شود چندین هزار شغل ایجاد خواهد شد همچنین این استان با سرمایه‌های طبیعی و انسانی نیازمند به آموزش جوانان است.
 محمد گفت: حوزه‌های کشاورزی و دامپروری نیاز به آموزش دارد اما سیستم آموزشی کشور مختل شده است توسعه راه‌های استان از دغدغه‌های مردم است؛ راه‌آهن یاسوج به اقلید و راه پاتاوه- دهدشت ۳۰ سال در حال اجراست ما فقط در یک سال توانستیم ۵۰ درصد پروژه پاتاوه دهدشت را پیشرفت دهیم.
 محمد یادآور شد: جنگل‌های بلوط در حال خشکیدن است و در آتش می‌سوزند باید از البرز زارعی عزیز که با جان خود از جنگل دفاع کرد قدردانی کنیم امروز زاگرس مدیون البرز است.



وی در ادامه گفت: در کشاورزی و دامپروری نیازمند توانمندسازی کشاورزان و باغداران هستیم باید حداقل‌ها را برای آنها فراهم کرد.
سعید محمد در خصوص نفت خیز بودن استان کهگیلویه و بویراحمد و عدم رسیدگی به این استان توسط وزارت نفت گفت: وزارت نفت باید مسئولیت اجتماعی خود عمل کند ۲۵ درصد نفت کشور در این استان است اما وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی خود عمل نکرده است.
 وی گفت: ریل اقتصادی کشور باید تغییر کند اصلاح نظامات بانکی و مالیاتی نیاز مبرم است تا از منابع موجود کشور تولید را رونق دهیم و این شدنی است.
 محمد افزود: سالانه 900 هزار میلیارد تومان سوبسید در انرژی پرداخت می‌شود که عدد بزرگی است این پول باید بین مردم توزیع شود یعنی دهک 13.5 درصدی که بیشتر سوخت مصرف می‌کنند بیشتر از سوبسید ۹۰۰ هزار میلیارد تومانی استفاده می‌کند و دهک پایین هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌برد.
 سعید محمد گفت: دهک پایین آب آشامیدنی ندارند در همین استان پرآب جاهایی هست که آب ندارند در سیستان و بلوچستان دخترک سیستانی برای آوردن آب دست خود را به دندان تمساح می‌سپارد، این بی عدالتی است.
 وی در ادامه افزود: چه بر سر مسکن آوردند قیمت‌های وحشتناک مسکن باعث شده که دیگر جوانان آرزوی مسکن را در رؤیا ببینند به همین خاطر نمی‌توانند تشکیل خانواده بدهند و در 8 سال آجر روی آجر گذاشته نشد قوانین طوری پیچیده شد که کسی دنبال مسکن نرود مسکن مهر کاملاً متوقف شد و امروز مردم ما مشکل سرپناه دارند.
 محمد گفت: در بورس چه اتفاقی افتاد مردم را به سرمایه‌گذاری تشویق کردند ۵۵ میلیون کد بورسی ایجاد شد و همه متضرر شدند و امروز کسی پاسخگو نیست.
 سعید محمد با بیان این که خیلی سخت است مشکل را حل کنیم افزود: اما با رویه انقلابی مشکلات قابل حل است مردم باید ن مدیران خود را انتخاب کنند امروز شب قدر انقلاب است نیازمند بصیرت مردم هستیم و نیازمند حضور حداکثری اگر مشارکت حداکثری نباشد دولت آینده با مشکل روبرو می‌شود و نمی‌تواند در مجامع بین المللی اقدام کند.



 وی گفت: درخواست من امروز از همه این است شما که می‌خواهید سرنوشت چهار ساله آینده را رقم بزنید به کسانی که نوکر مردم باشند معتقد به استفاده از جوانان و ضد فساد و تبعیض بوده و دارای کارنامه و برنامه باشند رأی دهید.
 محمد خاطرنشان کرد: مردم خودشان بلوغ سیاسی دارند بعد از مناظرات مشخص است چه کسانی به دنبال کار هستند.
 وی گفت: انتخاب با شماست اما به عنوان برادر کوچک که در عرصه کاندیداتوری انتخابات حضور ندارم به شما می‌گویم بر اساس شاخص‌ها از آیت الله رئیسی حمایت کنید و از طرفداران خود می‌خواهم که پشت سر این سید بزرگوار باشند.
سعید محمد در آخر تاکید کرد: این انتخابات شب قدر انقلاب است. ما نیازمند بصیرت و مشارکت حداکثری مردم هستیم. اگر مشارکت نباشد دولت آینده که باید مشکلات زیادی در داخل و خارج از کشور را حل کند نمی‌تواند کاری را پیش ببرد. درخواستمان این است که علی‌رغم همه‌ی مشکلات مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و به حضرت آیت الله رئیسی که شخص اصلح است رأی بدهند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آنان که نون را به نرخ روز که نه به نرخ ساعت می خورند...
سلام به ابراهیم که مردم را در یاسوج و اهواز به آتش کرونا وارد کرد.
کادر درمان آماده باشید.
التماس تفکر.
حمید
United States
و سلام بر دولت کلید و تدبیر و امثال تو که با رای و تفکر اشتباهت، ۸ سال این مملکت را به خاک سیاه نشاند!
و هنوز هم طلب کارید!
Iran, Islamic Republic of
ملت از این سخنان انشایی زیاد شنیدن...
شما ها چرا به فکر کادر درمان که در حال فرسوده شدن هست نیستید؟؟ایا ستاد کرونا به شما مجوز برگزاری همایش داده است؟؟
سلام به موج پنجم کرونا
سلام به شعارهای توخالی
سلام به دولت انحصار
حمید
United States
سلام بر کلید
سلام بر پیروان سلبریتی ها
سلام بر مهناز و باران
سلام بر بنفشه و سبزه
سلام بر ۸ سال زجر اقتصادی
سلام بر برجام رفوزه و تجدیدی!
جون
Iran, Islamic Republic of
برادر توخودت فرمانده قرارگاه بودی.توکه احساس تکلیف می کردی.خودت میرفتی به این دخترکمک میکردی تاخودکشی نمیکرد.
برادر تادیروزمنفورهمین جریان بودید.یکدفعه محبوب شدی.‌
مردم
Iran, Islamic Republic of
کسی که صلاحیت نداره داره ازانقلاب ومحرومیت زدایی میگه
Iran, Islamic Republic of
سعید جان ذمدی اینطرف که فساد ت در قرارگاهت را سرپوش بگذاری روش
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1