تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۳۵۲۸۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است/ در انتخابات حفظ جان مردم اولویت اصلی و مشارکت حداکثری در گام بعدی قرار دارد

۰
تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است/ در انتخابات حفظ جان مردم اولویت اصلی و مشارکت حداکثری در گام بعدی قرار دارد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اولویت ما حفظ جان مردم است و بر مشارکت حداکثری با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید داریم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز (19 خرداد 1400) حسین کلانتری  در نشست فوق العاده ستاد کرونای کهگیلویه و بویراحمد، افزود: وضعیت شیوع کرونا در استان نگران کننده است.
وی با اشاره به اینکه تا چند هفته پیش روند کاهش بستری در استان مطلوب بود، اظهار کرد: اکنون نه تنها روند بستری کاهش یافت بلکه تعداد ترخیصی ها نیز کاهش یافته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همیشه تعداد ترخیصی ها بیشتر از بستری بود و این آمار آرام آرام به سمت تعادل پیش می رفت اما در حال حاضر ۱۲نفر بستری ها بیشتر از ترخیصی ها است و ۸ نفر آن مربوط به بیمارستان شهید بهشتی است.
کلانتری تاکید کرد: این آمار نشان دهنده شیوع ویروس کرونا در تجمعات انتخاباتی است.
وی ادامه داد: تنها راه چاره برای برون رفت از این مشکل رعایت دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر ستاد انتخاباتی برای برگزاری برنامه و دعوت از مهمانی جهت سخنرانی باید به صورت کتبی از فرمانداری شهرستان مربوطه مجوز داشته باشد.
کلانتری تصریح کرد: مجری برنامه باید نسبت به رعایت پروتکل ها در ستاد مربوطه متعهد شود.
وی با تاکید بر اینکه تجمعات عمومی در فضای بسته ممنوع است، گفت: برگزاری این تجمعات در فضای باز با رعایت پروتکل ها مانعی ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی از شهرهای استان خوزستان که در همسایگی استان قرار دارند در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، اظهارکرد: سایر استان های همجوار از جمله چهارمحال و بختیاری نیز شرایط مطلوبی ندارند که انتظار دارند که مردم استان که بیشتر با این استان در ارتباط هستند نسبت به سلامت خود و سایر شهروندان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.
کلانتری خواستار بررسی فاصله اجتماعی و تهویه در پاساژ ها و بازار از سوی صمت شد و تاکید کرد: میراث فرهنگی نیز نسبت به رعایت پروتکل ها در هتل ها و اقامتگاه های گردشگری اقدامات لازم را انجام دهد.
وی خواستار نظارت ویژه فرمانداری های ۹ گانه استان شد و در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا غروب جمعه نیروی انتظامی ورود خودروهای غیر بومی به استان را کنترل کند. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج نسبت به مسدود کردن محدوده آبشار از روز چهارشنبه تا جمعه اقدامات لازم را انجام دهد.
کلانتری خاطرنشان کرد: از مردم استان تقاضا داریم که در برابر کرونا مراقبت کنند و امید است با رعایت دستور العمل ها و دوری از تجمعات بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم عادی انگاری و بی خیالی بر رفتار اجتماعی ما حاکم نشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نحوه کنترل مبادی ورودی شهرها بازدید خواهدکرد، گفت: فرمانداران در همه شهرستان ها بازدیدهای میدانی داشته باشند و کمیته های نظارت اقدامات لازم را انجام دهند.
کلانتری با تاکید بر اینکه ما به دنبال مشارکت حداکثری هستیم، افزود: مشارکت حداکثری به این معنا نیست که با ازدحام سبب شیوع کرونا شویم بلکه باید بستری را فراهم کنیم مردم با خیال راحت ورود کنند و در این راستا تعداد صندوق ها را افزایش می دهیم چرا که اولویت ما حفظ سلامت مردم است.
وی بیان کرد: مشارکت مردم تعیین کننده است و رعایت فاصله اجتماعی در تجمعات ضروری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1