کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کیوان آشنا در پیامی بمناسبت رحلت امام خمینی (ره) مطرح کرد

قیام امام خمینی(ره) الهام‌بخش خیزش‌های حق‌طلبانه سراسر جهان است

14 خرداد 1400 ساعت 10:23

کیوان آشنا عضو فعلی شورای اسلامی شهر یاسوج و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در پیامی رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.


کیوان آشنا عضو فعلی شورای اسلامی شهر یاسوج و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در پیامی رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
به گزارش کبنا، در پیام کیوان آشنا آمده است؛
سی و دومین سالگرد رحلت جانگذار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران صدیقش را در قیام 15 خرداد 1342 تسلیت می گویم.
به راستی که امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه آن عالم بزرگ اسلام زنده خواهد ماند چرا که با درایت و شجاعتی بی سابقه در برابر طاغوت زمان خویش ایستادگی کرد و با رهبری بی بدیل خود فصل جدیدی را در تاریخ این مرز و بوم رقم زد که با گذشت بیش از چهار دهه همچنان الهام بخش قیام‌ها و خیزش‌های حق طلبانه در سراسر جهان است.
امام خمینی (ره) با سلوک علمـی و عملی خویش ملت ایران را در مسیر هدایت، آزادگی و سربلندی قرار داد و به ملت قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه سید الشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت.

 

یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است، این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور ایران اسلامی است.
در سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، در حالی در غم و ماتم آن عبد صالح خدا می‌نشینیم که ثمرات این انقلاب میراث ارزشمند امام خمینی (ره) با رهبری و امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای تعلیم یافته مکتب امام و انقلاب در پرتو عنایات حضرت ولی عصر بر همگان نمایان شده است بر ماست که بار دیگر با آرمان‌های رفیع امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نماییم و در برابر توطئه‌ها و کارشکنی‌های مستکبرین و دشمنان دیرینه اسلام و انقلاب با اتحاد و همبستگی همیشگی خود ایستادگی نماییم و همواره لبیک گو و پشتیبان ولایت فقیه باشیم. امید می‌رود، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها نیز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی بیش از پیش گام بر دارند.
اینجانب سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران صدیقش را در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به ملت عظیم الشان، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و بهروزی و سرافرازی همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.
 


کد مطلب: 435014

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435014/قیام-امام-خمینی-ره-الهام-بخش-خیزش-های-حق-طلبانه-سراسر-جهان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1