کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان کهگیلویه:

کاندیداهایی که تبانی و تخلف می‌کنند در صورت پیروزی تأیید نمی‌شوند

13 خرداد 1400 ساعت 18:14

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در صورت تبانی و تخلف منتظر برخورد قانونی باشند و در صورت پیروزی در انتخابات، تأیید نمی‌شوند.


فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در صورت تبانی و تخلف منتظر برخورد قانونی باشند و در صورت پیروزی در انتخابات، تأیید نمی‌شوند.
 به گزارش کبنانیوز از دهدشت، برخی افراد مطلع در بعضی روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه در گفت و گو با کبنا از تبانی احتمالی برخی کاندیداهای شورای شهر دهدشت با کاندیداهای شورای چند روستای پرجمعیت برای انصراف دادن و منحل شدن شوراهای روستایی خبردادند، تا با کشاندن مردم روستا به شهر خود پیروز انتخابات شورای شهر دهدشت شوند.
با منحل شدن شورا و انصراف دادن کاندیداهای یکی از روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه، این احتمال قوی‌تر شده است.
در این خصوص جهت شفاف سازی و صیانت از حقوق و توسعه روستاها گفت و گویی با فرماندار کهگیلویه داشته‌ایم که در زیر آمده است.
دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: ناظران ما در روستاها حضور دارند، همه مسائل رصد می‌شود، تاکنون چنین موردی مشاهده نشده  و رخ نداده است، البته به کاندیداها تذکرات لازم داده شده است و در صورت رخ دادن هر گونه تبانی و تخلف برخورد صورت می‌گیرد.
کریمی نژاد با بیان اینکه منکر بی اخلاقی در دنیای سیاست نیستم، به هر حال برخی با تبانی و وعده دادن شاید منجر به انصراف کاندیداها شوند، تصریح کرد: اگر مشخص شود کاندیدای تبانی کرده است که غش در معامله و کلاهبرداری است با وی برخورد می‌شود و در صورت پیروزی تأیید نمی‌شود.
 فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم که مهاجرت معکوس به روستاها رخ دهد، گفت: این کار خیانت به مردم روستا و شهر است، چنین کاندیدای که با محور توسعه وارد انتخابات می‌شود، اتفاقاً تناقض دارد و در توسعه شهرستان کهگیلویه خلل ایجاد می‌کند که با وی برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه منحل شدن شورای روستا خدمت رسانی را کند می‌کند، و برای ما افت دارد افزود: روستای بی‌منجگان که اشاره کردید هم به دلیل اختلافات درون روستا چند کاندیدا انصراف دادند که علی رغم رایزنی‌های صورت گرفته حاضر نیستند کاندیدا شوند.


کد مطلب: 434997

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434997/کاندیداهایی-تبانی-تخلف-می-کنند-صورت-پیروزی-تأیید-نمی-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1