تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۴۳۴۹۴۷
رئیس سابق سازمان صدا و سیما؛

محمد هاشمی رفسنجانی: همتی را «خیرالموجودین» می‌دانم

۱
۰
محمد هاشمی رفسنجانی: همتی را «خیرالموجودین» می‌دانم
کبنا ؛محمد هاشمی رفسنجانی گفت: در شرایط کنونی شورای نگهبان حرف خود را زده است. این در حالی است که حرف شورای نگهبان حرف آخر نیست؛ بلکه حرف آخر را مردم می‌زنند و نه شورای نگهبان. مردم می‌توانند در پای صندوق‌های رأی همه چیز را تغییر بدهند.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، بخش‌هایی از گفتگو با محمد هاشمی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما را بخوایند؛
آیا گزینه‌های موجود در انتخابات می‌توانند مطالبات واقعی مردم را نمایندگی کنند؟
اتفاقا گزینه مناسب در بین گزینه‌های ریاست‌جمهوری وجود دارد. آقای همتی کمتر شناخته شده‌اند، اما گزینه مناسبی برای ریاست‌جمهوری هستند. آقای همتی در زمانی که بنده در صداوسیما فعالیت می‌کردم حدود ۱۲ سال جزو مدیران من در این سازمان بودند و به همین دلیل شناخت خوبی از ایشان دارم. ایشان رابط بین صداوسیما و دفتر حضرت امام و سیداحمد آقا بودند.
ایشان به بیت حضرت امام خیلی نزدیک بودند و به همین دلیل با خواسته‌ها و اصلاحاتی که از طرف بیت حضرت امام وجود داشت، آشنایی داشتند و آن‌ها را پیگیری می‌کردند. تلاش ما این بود که براساس دیدگاه‌های حضرت امام صداوسیما را مدیریت کنیم و آقای همتی در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام می‌دادند.
آقای همتی در حوزه‌های سیاسی و خبر و در حساس‌ترین حوزه‌های مدیریتی صداوسیما فعالیت می‌کردند. پس از آنکه از صداوسیما منفک شدند وارد تحصیلات خود را ادامه دادند و دکترای اقتصاد گرفتند و استاد دانشگاه شدند.
ایشان در زمینه اقتصادی نیز صاحب‌نظر است و دارای تئوری و سبک هستند. در کار‌های پولی و بانکی و در بیمه مرکزی و بانک مرکزی نیز فعالیت کرده‌اند و تجارب خیلی خوبی دارند. در شرایط کنونی مهمترین مطالبه و دغدغه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی است.
برای حل این مشکلات نیز حضور یک اقتصاددان در پاستور می‌تواند کمک بزرگی به بهبود وضعیت کند. شاید برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی است که یک اقتصاددان می‌تواند رئیس‌جمهور شود. آقای همتی نیز در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند.
در پاسخ به برخی که عنوان می‌کنند در انتخابات آینده گزینه مناسب وجود ندارد بنده عنوان می‌کنم اتفاقا گزینه مناسب وجود دارد. شاید شناختی که امثال بنده از آقای همتی دارند بقیه ندارند و به همین دلیل چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند.
به نظر من اتفاق مبارکی رخ داده و کسی که امروز در صحنه انتخابات حضور دارد دارای این توانایی است که مشکلات اقتصادی جامعه را مدیریت کند. بنده در شرایط حساس و خطیر کنونی کشور در بین موجودین انتخابات آقای همتی را «خیرالموجودین» می‌دانم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ سیت هم خوت خیری و هم همتی خوا تو را هم ممنوع تصویر کنن تا نبینمت
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1