کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حمایت ستادهای جلیلی و سعید محمد از آرمان بیگلری؛ این انتصاب نوید روشنی برای جبهه انقلابیون کهگیلویه و بویراحمد است

9 خرداد 1400 ساعت 14:28

ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی و سعید محمد در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مشترک از آرمان بیگلری مسئول ستاد مرکزی حضرت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کردند.


 ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی و سعید محمد در استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مشترک از آرمان بیگلری مسئول ستاد مرکزی حضرت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کردند.
به گزارش کبنا، این پیام که نسخه‌ای از آن به دفتر پایگاه خبری کبنانیوز ارسال شده به شرح زیر است؛

«ادامه مسیر طی شده باید با همت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. (بیانیه گام دوم)» عنایت به منظومه فکری و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم جوانان متعهد انقلابی و ضرورت ورود جدی نسل جوان متعهد و حزب الهی به عرصه‌های مدیریتی در کشور و خصوصاً استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین بر اساس خط مشی آقایان دکتر سعید جلیلی و دکتر سعید محمد در اعتماد و اعتقاد به سپردن امور به نسل میانی و جوانان انقلابی، بدینوسیله حسن انتخاب یکی از جوانان جهادی، انقلابی و مکتبی استان جناب آقای آرمان بیگلری را به عنوان مسئول ستاد مرکزی حضرت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و آن را نوید روشنی برای ایجاد همدلی در جبهه بزرگ انقلابیون استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصاً نسل میانی و جوانان می‌دانیم.
از آنجا که این انتصاب دلیلی متقنی بر فراجناحی بودن و منحصر نبودن ستاد اصلی آقای رئیسی در گروه یا جریان خاصی است و نشان از طلیعه دولت جوان را به مشام می‌رساند، احتمال می‌دهیم این انتصاب به مذاق برخی از جریانات حزبی و سنتی استان خوش نیاید، لذا شورای مرکزی ستادهای آقایان دکتر سعید جلیلی و دکتر محمد و طیفی وسیعی از انقلابیون استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید بر حمایت مستمر ستاد مرکزی از ایشان و سایر جوانان انقلابی دارند.
پذیرش این مسئولیت و اعتماد حضرت آیت الله رئیسی به جوانان استان هردو موجب خوشحالی و سزاوار تقدیر هست.
 ستادهای انتخاباتی
دکتر سعید جلیلی و دکتر سعید محمد در استان کهگیلویه و بویراحمد

 


کد مطلب: 434793

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434793/حمایت-ستادهای-جلیلی-سعید-محمد-آرمان-بیگلری-این-انتصاب-نوید-روشنی-جبهه-انقلابیون-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1