تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۴۳۴۶۰۳
در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از جاده پاتاوه -دهدشت مطرح شد
محور پاتاوه -دهدشت خاصترین پروژه طلایی کشور است
۰
کبنا ؛صبح امروز سه شنبه(4 خردادماه 1400)،معاون وزیر راه و شهرسازی،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند اجرایی جاده ملی پاتاوه -دهدشت بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت،معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به پنج طرح طلایی وزارت راه و شهرسازی گفت؛جاده پاتاوه به دهدشت جزو خاصترین پنج پروژه قرار گرفت.
غفاری بیان کرد:پروژه نسبت به برنامه زمانبندی عقب است و با توجه به حمایتهایی که شد آن چیزی نبود که انتظار داشتیم.وی با اشاره به اینکه دلیل تاخیر در در جلسه فنی بررسی می شود،افزود؛طبق آخرین قول پیمانکار قرار بر افتتاح تا پایان خرداد ماه بود ولی فکر میکنم مجبور شویم یک ماه دیگر تمدید شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم گفت:بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه در دو سال اخیر رخ داده است که با پیگیری استاندار و پای کار آمدن وزارت راه، شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم بوده است.
حاجی زاده با بیان اینکه ماشین آلات در پروژه نسبت به گذشته افزایش بیسابقه داشته است،تصریح کرد؛آن چیزی که بر عهده استان بود تمام و کمال انجام شد اجازه ندادیم پروژه یک روز بدون سیمان بماند.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت،معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به پنج طرح طلایی وزارت راه و شهرسازی گفت؛جاده پاتاوه به دهدشت جزو خاصترین پنج پروژه قرار گرفت.
غفاری بیان کرد:پروژه نسبت به برنامه زمانبندی عقب است و با توجه به حمایتهایی که شد آن چیزی نبود که انتظار داشتیم.وی با اشاره به اینکه دلیل تاخیر در در جلسه فنی بررسی می شود،افزود؛طبق آخرین قول پیمانکار قرار بر افتتاح تا پایان خرداد ماه بود ولی فکر میکنم مجبور شویم یک ماه دیگر تمدید شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم گفت:بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه در دو سال اخیر رخ داده است که با پیگیری استاندار و پای کار آمدن وزارت راه، شرکت زیرساخت و قرارگاه خاتم بوده است.
حاجی زاده با بیان اینکه ماشین آلات در پروژه نسبت به گذشته افزایش بیسابقه داشته است،تصریح کرد؛آن چیزی که بر عهده استان بود تمام و کمال انجام شد اجازه ندادیم پروژه یک روز بدون سیمان بماند.
تازه حداقل ۳ تقاطع غیرهمسطح هم باید ساخته بشه تا بتونه یه کمی جوابگوی حجم ترافیک باشه داره. یکی دهدشت یکی قلعه دختر و یکی هم گندی خوری.
ای کاش حالا که بعد از نزدیک به ۲۷ سال به صورت ناقص افتتاح میشه حداقل کمترین کارای ممکن رو برای کاهش تلفات انجام بدن. کارهای مثل تکمیل روشنایی کامل تمام تونل ها. زدن سرعت گیر سر پیچ ها و نزدیک به مناطق روستایی و روکش آسفالت تونل دهدشت و ...