کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

اعتراض مردم از بی توجهی مسوولان به مسکن ملی دهدشت/چرا مردم را به بیابان بردید؟/خواستید خانه دار شویم یا خانه خراب؟

3 خرداد 1400 ساعت 13:54

مسولان،بنیاد مسکن خودشان را کنار کشیدند،سوال ما این است،مردم قرار است خانه دار شوند یا خانه خراب؟


بدون تردید ساخت و توسعه طرح ملی مسکن برای مردم تأثیر بسیاری در کنترل قیمت اجاره بها و قیمت سرسام آور مسکن خواهد داشت که در پی آن مردم با رفاه و آسایش بیشتری می‌توانند زندگی کنند.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت،هر سال با افزایش نرخ اجاره بها رو به رو هستیم که در پی آن خیلی از خانواده‌ها مجبورند به حواشی پناه ببرند چرا که توان پرداخت، کرایه خانه را ندارند.
اما متاسفانه جا نمایی غلط مسکن ملی دهدشت روبه روی طرح ناموفق مسکن مهر، شیرینی خانه دار شدن را در کام متقاضیان تلخ کرد و اعتراض چندباره آنها برای تغییر مکان،ره به جایی نبرد!
تعدادی از متقاضیان مسکن ملی دهدشت در گفت و گو با کبنا از بی توجهی مسوولان و بنیاد مسکن گلایه کردند و گفتند:هیچگونه زیرساخت( آب، برق، گاز) وجود ندارد ادارات آب وفاضلاب،برق،گاز پای کار نمی آیند.مسولان،بنیاد مسکن خودشان را کنار کشیدند،سوال ما این است،مردم قرار است خانه  دار شوند یا خانه خراب؟
40 میلیون پول واریز کردیم برای  100 میلیون وام 18درصد،چرا برای ما زیرساخت آب و برق نمیکشند،مردم باید خودشان روزی 400 هزارتومان بابت اجاره موتور برق بپردازند،چرا انشعاب آب و برق و گاز مهیا نمی کنند و مردم را اذیت می کنند.
برخی دیگر از متقاضیان مسکن ملی دهدشت هم در گفت و گو با کبنا بیان کردند؛سیمان 40 درصد افزایش قیمت دارد ،میلگرد گران شده است، وام 100 میلیونی مسکن کفاف نمیکند،ادارات هم  انشعاب آب وبرق وگاز ارایه نمی دهند ،می گویند مردم حودشان انشعاب بکشند.!
هرچند اتابک فرماندار قبلی دهدشت گفته بود که جانمایی زمین محل ساخت طرح مسکن دهدشت اشتباه هست و به مبلمان شهری کمک نمیکند.شهردار قبلی هم گفته بود خدمات ارایه نمی شود چون جز شهر حساب نمی شود،تکلیف مردم چیست چرا ملت را بردید داخل بیایان؟
یک شهروند هم در گفت و گو با کبنا گفت:مسکن ملی دهدشت مشکل آب و برق دارد ،لطفا کمک کنید.مستاجریم.

-----------------------------------
گزارش از سیده فاطمه خطیبی


کد مطلب: 434545

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434545/اعتراض-مردم-بی-توجهی-مسوولان-مسکن-ملی-دهدشت-چرا-بیابان-بردید-خواستید-خانه-دار-شویم-یا-خراب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1