تاریخ انتشار
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۳۴۴۵۲
در نشست هم اندیشی خبرنگاران کهگیلویه با شورای تامین مطرح شد

مدیری که هوس غش کردن دارد، صندلی را تحویل دهد

۲
۲
مدیری که هوس غش کردن دارد، صندلی را تحویل دهد
کبنا ؛صبح امروز شنبه (1 خردادماه 1400) به همت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه، جلسه هم اندیشی خبرنگاران  شهرستان کهگیلویه با شورای تأمین شهرستان، پیرامون قانون و مقررات انتخابات در فرمانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست فرماندار کهگیلویه، اظهار کرد: امنیت و سلامت انتخابات بر عهده شورای تأمین است و بخشی هم به واسطه اطلاع رسانی درست و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی است که بر عهده اصحاب رسانه است.
دارا کریمی نژاد با بیان اینکه: اگر سلایق مختلف به عرصه بیایند، رقابت و مشارکت هم شکل خواهد گرفت، افزود؛ انتخابات درست زمینه ساز توسعه است، هر چه مشارکت بیشتر و مقبولیت دولت برآمده از مشارکت، بیشتر باشد قطعاً فضای مثبتی ایجاد می‌شود و برنامه‌های آن نامزد، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.
وی با اشاره به ماده 73 برعدم دخالت مجریان در انتخابات گفت؛ مجریان (هیات اجرایی و فرمانداری) و ناظران، حق دخالت در انتخابات را ندارند و درستاد نمی‌توانند فعالیت کنند، اگر کسی بخواهد در ستاد کاندیدی فعالیت کند باید از هیات اجرایی و نظارت استعفا دهد.
فرماندار کهگیلویه افزود: مدیران هم حق ندارند در ستادها دخالت داشته باشند، هرمدیری می‌خواهد در انتخابات اثر گذار باشد ابتدا صندلی را تحویل دهد، انصراف دهد.
این مسوول بیان کرد: مدیری که در طی این چندسال مدیر این دولت بوده است، و حالا هوس غش کردن دارد، کار غیراخلاقی انجام می‌دهد، به همه مدیران شهرستان هم اعلام شد، رسانه‌ها هم قطعاً این افراد را رصد می‌کنند، به مردم هم اطلاع می‌دهد و دیگر در هیچ جا جایگاهی نخوهند داشت.
وی تعداد کل کاندیداهای شوراهای شهر، شهرستان کهگیلویه را 138 نفراعلام کرد و افزود: 6 نفر انصراف دادند و یک نفرهم رد صلاحیت شد، هزار و 45 نفر هم برای شوراهای روستا در شهرستان ثبت نام کردند.
 فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه 487 صندوق رأی در شهرستان مشخص شده است، مطرح کرد: 214 صندوق برای ریاست جمهوری است و 273 صندوق جهت اخذ رأی شوراهای شهر است.
دارا کریمی نژاد در پایان  بیان کرد؛ به مردم قول می‌دهم انتخاباتی سالم برگزار می‌کنیم و ازحقوقشان دفاع می‌کنیم، با هیچ کسی هم رودبایستی نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین تانگو
Iran, Islamic Republic of
دارای عزیز ....تورا خیلی رصد کردم امیدوارم برای دو تا دوره هم که شده کاندیداتوری مجلس را تجربه کنید همه بهت اعتماد دارند ...شهر آرمانی با تو آرام میشود
مرد بی آلایش و پرتلاش این روزهای استان.
دکتر کریمی نژاد

موسوی همسایه سابق ایشان
نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1