کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت تسهیلات به مردم زلزله زده سی سخت از مرز ۷۲ درصد عبور کرد

1 خرداد 1400 ساعت 9:44

استاندار در نشست ستاد بازسازی شهر زلزله زده سی سخت و در جمع مدیران عامل بانکها و دستگاههای اجرایی گفت: هم اکنون بالای ۷۲ درصد عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات داشتیم و باید تلاش کنیم این عدد تا پایان هفته آینده به بالای ۸۵ تا ۹۰ درصد برسد.


استاندار در نشست ستاد بازسازی شهر زلزله سی سخت و در جمع مدیران عامل بانکها و دستگاههای اجرایی گفت: هم اکنون بالای ۷۲ درصد عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات داشتیم و باید تلاش کنیم این عدد تا پایان هفته آینده به بالای ۸۵ تا ۹۰ درصد برسد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (1 خردادماه 1400) حسین کلانتری اظهار داشت: بهبود فعالیت و سرعت بخشی بانک ها در روند عقد قرارداد برای ارائه تسهیلات در شهر زلزله زده سی سخت ضروری است.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به همکاری  و همراهی  بانکها  در زلزله سی سخت خاطرنشان کرد: بانک های عامل در تزریق منابع و تشکیل پرونده با دستورالعمل خوب عمل کرده و قابل تقدیر و تشکر است.
کلانتری تصریح کرد: انتظار ما از بانکها بخصوص بانک ملی این است که سقف را افزایش دهد که هم سرعت کار بیشتر بشود و هم ظرفیت جذب استان و نفرات بالا برود.
وی به موضوع بازسازی شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از بانکها که هم پای کار هستند و عملکرد آنها قابل قبول  است و منتظر مراجعه متقاضیان هستند میانگین عملکرد بانکها تا الان بانک ملی و بانک صادرات و بانک مسکن بیشترین و بهترین عملکرد را داشتند و بانک ضعیفی در این خصوص نداریم، عملکرد همه قابل قبول است، از همه بانکهای استان تشکر می کنیم.


وی افزود: بانکهای ملی  و صادرات و مسکن توانستند در این فاصله  افزایش میزان عملکرد در عقد قرارداد و پرداختها را داشته باشند
کلانتری در ادامه گفت: فرماندار سی سخت با برنامه ریزی  در شهرستان  با بانکهایی که با مشکل عدم مراجعه  افراد معرفی شده مواجه هستند  از همه ظرفیتهای  موجود در شهرستان از بنیاد مسکن و فرمانداری کمک بگیرند.
وی افزود: مشوقهایی که دولت داده مشروط به جذب این اعتبارات و سرعت در انجام ساخت و ساز است و از مردم سی سخت می خواهیم که نسبت به تکمیل و تشکیل پرونده های خود هر چه سریعتر اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارها از طریق رسانه‌ها و صداوسیما خطاب به مردم سی سخت  عاجزانه  اعلام کردیم که سریعا جهت تکمیل پرونده مراجعه  کند و گرفتن مشوق ها و کمک های ویژه دولت نیازمند عقد قرارداد مردم و تشکیل پرونده ها و سرعت بخشیدن به ساخت و سازهاست.
وی گفت: میانگین عملکرد عقد قراردادها در حوزه شهری ۷۲ درصد است و در مناطق روستایی هم قابل قبول است و البته هم بانکها و هم دستگاههای مرتبط با بازسازی از همه تلاش خود برای تشویق مردم استفاده کنند.
کلانتری اضافه کرد: برای ادامه روند بازسازی روستاها از رئیس بنیاد مسکن کشور خواسته ایم که ماشین آلات آواربرداری بیشتر شوند که در این زمینه هم اقدامات مناسب صورت گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارسال کمک های شهرداری تهران به ویژه ارسال ماشین آلات تقدیر کرد و گفت: این شهرداری ۵ دستگاه  ماشین سنگین در اختیار شهر سی سخت قرار داد که باید به صورت ویژه از آقای حناچی شهردار کلان شهر تهران تقدیر کرد.
 
 
 


کد مطلب: 434435

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434435/پرداخت-تسهیلات-مردم-زلزله-زده-سی-سخت-مرز-۷۲-درصد-عبور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1