کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمد روانبخش نامزد انتخابات شورای شهر دوگنبدان در مطلبی نوشت

مردم باید شفاف از جلسات شوراها اطلاع داشته باشند / لزوم توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در گچساران

29 ارديبهشت 1400 ساعت 13:38

تلاش در راستای ایجاد شورا یاری‌ها در محلات مختلف شهر دوگنبدان جهت ارتباط بیشتر مردم با شورا و استفاده از توان و همراهی مردم در سازندگی بیشتر و تسریع در حرکت شهرداری بر ریل توسعه شهری.


احمد روانبخش کارشناس ارشد برنامه‌ریزی شهری و دانشجوی دکترای مدیریت کسب و کار است که حدود 16 سال در حوزه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی و اداری فعالیت کرده و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان است. او در مطلبی اهدافش را برای حضور در انتخابات 1400 شورای شهر دوگنبدان تشریح کرده و نوشت:
۱_ اولین محور و اولویت دارترین برنامه، ارائه و تلاش برای نظارت بر شوراست! به این صورت که نظارت بر شورا توسط خود شورا انجام گیرد و شورا تبدیل به نهادی نظارتی ابتدا بر خود بعد از آن ناظر بر شهردار و مجموعه شهرداری گردد.
۲_تعریف منابع مالی پایدار در بودجه شهرداری و نظارت بر اجرایی کردن آن به نحوی که مشکلات مالی شهروندان کمتر گردد.
۳_ تشویق شهرداری و ایجاد بستر لازم برای پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری و سایر مزایا در چارچوب قانون با توجه به مشکلات سنوات اخیر در نظام پرداختهای شهرداری و متضرر شدن پرسنل شهرداری گچساران.
 ۴_ تاکید بر ایجاد پارک‌های محله‌ای در محلات مختلف شهر دوگنبدان با توجه به استقبال مردم از پارک‌های محله‌ای موجود. خصوصاً در محلاتی که تاکنون پارک محله‌ای احداث نگردیده است.
 ۵_ ملزم نمودن شهرداری از طریق درج در بودجه در راستای خدمات رسانی بیشتر به محله ابگرمو به دلیل مسائل و مشکلات خاص و عدم وجود تاسیسات زیربنایی و تفریحی در آن محله.
۶_ پیگیری مشکلات بافت فرسوده در محلات سادات لبنان رادک و باغ فردوس جهت ادامه خدمات رسانی مثبت سنوات پیشین و تسریع در نوسازی منازل از طریق ارتباط مثبت با مسئولین استانی و نماینده منتخب شهرستان فارغ از هر گونه سیاسی کاری و سیاسی اندیشی.
 ۷_ تأسیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و ایجاد بستر لازم جهت فعالیتهای فرهنگی و جشنهای نیمه شعبان و سایر مناسبتهای ملی و مذهبی در محلات مختلف.
۸- تلاش در راستای ایجاد شورا یاری‌ها در محلات مختلف شهر دوگنبدان جهت ارتباط بیشتر مردم با شورا و استفاده از توان و همراهی مردم در سازندگی بیشتر و تسریع در حرکت شهرداری بر ریل توسعه شهری.
 ۹_ اعتقاد به برگزاری جلسات شهرداری به صورت علنی جهت حضور شهروندان و اصحاب رسانه در جلسات به منظور آگاهی مردم از نحوه عملکرد شورا و کنترل مباحث حاشیه‌ای در شورای شهر.
 ۱۰_  تلاش و ارائه راهکاری و یافتن ردیف بودجه‌ای جهت کمک به پرسنل در قالب سبدهای حمایتی شامل پرداخت مبالغی به عنوان هدیه بازنشستگی، کمک هزینه فوت بستگان درجه یک، هدیه مناسبت‌های ملی و مذهبی برای تمامی پرسنل، پاداش تحصیلی به دانش آموزان ممتاز، کمک هزینه بستری در بیمارستان، هدیه مدال آوری و کسب رتبه‌های کشوری و استانی در رشته‌های ورزشی و فرهنگی و هنری
 ۱۱_ تلاش در جهت ارائه و توسعه ورزش، (ورزش‌های قهرمانی و همگانی) وتوجه به امر مهم ورزش بانوان و تلاش در جهت ایجاد زیرساختهای این مهم
۱۲_ راه اندازی مکان مناسبی برای حفاظت از کارگران زحمتکش فصلی در فصول سرما و گرما
۱۳_ توسعه حمل و نقل همگانی و تلاش در جهت ایجاد و راه اندازی ایستگاه‌های حمل و نقل محله‌ای در جهت رفاه حال شهروندان و خصوصاً رانندگان
 


کد مطلب: 434347

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434347/مردم-باید-شفاف-جلسات-شوراها-اطلاع-داشته-باشند-لزوم-توسعه-ورزش-قهرمانی-همگانی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1