کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران:

پلمب 4 مرکز خدمات زیبایی غیرمجاز در گچساران / هشدار مدیر نظارت بر درمان به مردم

28 ارديبهشت 1400 ساعت 18:04

مدیر نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از پلمپ ۴ مرکز متخلف مداخله گر در درمان و یک تذکر ۲۴ ساعته خبر داد.


مدیر نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از پلمپ ۴ مرکز متخلف مداخله گر در درمان و یک تذکر ۲۴ ساعته خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز سه شنبه (28 اردیبهشت 1400) مظفری در این باره گفت: در کنار بازدید از تمامی مراکز و موسسات پزشکی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در بازدیدی سرزده و طی گشت دو روزه با حضور مدیر و معاون شبکه بهداشت و درمان مدیر مسئول نظارت برامور درمان و تیمی متشکل از نماینده اماکن، نماینده بهداشت محیط و نماینده دارو و غذا انجام ، از چند مطب و مرکز غیرمجاز بازدید و برخوردهای لازم با کسانی که در امور درمان دخالت و یا بر خلاف اصول وزارت بهداشت عمل نمودند، انجام گرفته و متخلفین جهت بررسی تخلفات به مراجع زی صلاح معرفی شدند.
نیما مظفری در ادامه گفت: متاسفانه این روزها عده ای به بهانه کلینیک های زیبایی و از عدم آگاهی شهروندان سوء استفاده کرده همچنین با تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به مداخلاتی در حوزه پزشکی همچون تزریق ژل، بوتاکس، جراحی های سرپایی، دستگاه های لیزری و متدهای لاغری می نمایند که مشکلات عدیده ای را برای برخی مراجعه کنندگان به وجود آورده است.
مدیرمسئول نظارت بر تمامی امور درمانی شهرستان در انتها گفت: خط قرمز ما در این حوزه، سلامت مردم است، و در ابتدای راه پرمشقت مبارزه با کسانی که به هر روشی بدون مجوز حتی در مطب های پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت، همچنین در آرایشگاه ها و مکان های زیر زمینی اقدام به انجام کارهای زیبایی می کنند از هیچ اقدام قانونی دریغ نکرده و مبارزه با آنها از برنامه های اصلی شبکه بهداشت است.
وی گفت: از همه مردم خواستاریم از مراجعه به مکان های غیر قانونی جهت خدمات زیبایی بپرهیزند و مال و جان خود را در معرض سوء استفاده این افراد قرار نداده و در صورت مشاهده این افراد به واحد نظارت بر درمان شبکه گزارش نمایند.


کد مطلب: 434312

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434312/پلمب-4-مرکز-خدمات-زیبایی-غیرمجاز-گچساران-هشدار-مدیر-نظارت-درمان-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1