تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۳۴۱۵۷
پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری؛

تاج زاده: برای آشوب یا به خیابان کشیدن مردم کاندید نشدم/ با حجاب اجباری مخالف هستم/فیلم

۱
۰
تاج زاده: برای آشوب یا به خیابان کشیدن مردم کاندید نشدم/ با حجاب اجباری مخالف هستم/فیلم
کبنا ؛مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من مصطفی تاجزاده یک شهروند یک اصلاح‌طلب معاون بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد دولت موسوی و معاون سیاسی وزارت کشور دولت آقای خاتمی یک زندانی سیاسی ۷ ساله و یک ایرانی امروز رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شدم. 
وی افزود: من گام در عرصه انتخابات نهادم تا با صدای رسا اعلام کنند که مانند اکثریت شما مخالف رای از سنت حاکمیت در حال پیمودن است من با قرائت انسدادی از قانون اساسی و تقلید دادن آن به اصل ولایت فقیه مخالفم. 
این اصلاح طلب گفت: با سیاست داخلی امنیتی و بستن دهان مخالفان و منتقدان و گرفتن حق فعالیت تشکیلاتی از هر ایرانی با هر گرایش و عقیده ای که ملتزم به قانون است و خشونت را نفی می کند مخالفم. با نظارت استصوابی و سلب حق نامزد از هر ایرانی واجد شرایط در قانون اساسی مخالفم. 
تاج زاده ادامه داد: من با نگاهِ طالبانی و داعشی به دین مخالفم و معتقد به حجاب ولی به حجاب اجباری و با قوانین تبعیض آمیز علیه زنان و با سلب حقوق هر شهروندی با هر عقیده و مذهبی و قومیت و زبان و مخالفم. 
وی گفت: من با سیاست خارجی پر هزینه و آمریکا ستیزی و روسیه دوستی با دخالت نظامیان در سیاست اقتصاد و انتخابات با شکل‌گیری بنگاه‌های خصولتی و سپردن اموال ملت به بانکهای بی نام و نشان با تبعیض در استخدام و گزینش های عقیدتی و سیاسی مخالفم. 
تاجزاده در وزارت کشور اعلام کرد: با حراج اموال ملی و کالایی کردن آموزش و بهداشت و از میان رفتن فرصت های رشد و پیشرفت تک تک ایرانیان و با انحصار و تک صدایی در سیما و فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالف هستم.  من رشد اقتصادی را در دسترس می‌بینم و مهار گرانی و تورم را که کمر قشرهای وسیعی از مردم را خم کرده است، ممکن می‌دانم. ما می توانیم و باید گرانی و رکود و بیکاری که گروه‌های بسیاری را به زیر خط فقر رانده، پدران و مادران زیادی را شرمسار فرزندان کرده، کرامت میلیون‌ها شهروند را نشانه گرفته و جایگاه ایران را در جهان تضعیف کرده ایت، پایان دهیم. 
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: من با نگاه و ادبیات دشمن محور مخالفم و امده‌ام که بای دوستی بگشائیم. مرگ خواهی برای این و آن بس است. پیام من دوست داشتن زندکی و تلاش برلی افزایش شادی و امید است. من برای گفت‌وگو و تعامل و همکاری آمده ام. 


وی تاکید کرد: من سید مصطفی تاجزاده یک شهروند ایرانی همسر زنی که به او افتخار می‌کنم و در بسیاری از عرصه ها او را شایسته تر از خود می دانم پدر دو دختر که فارغ از سبک زندگی و عقایدشان عاشقانه دوستشان می دارم امروز در مقابل شما ایستاده‌ام تا بگویم که خروج از وضعیت نامساعد کنونی ممکن است کافیست روند های اشتباه پایان یابد و این در گرو مسئولیت پذیری شهروندی و تلاش و فداکاری همگان است فوری تر از همه بازگشت حکومت به مردم است. 
تاج زاده می‌گوید: من نامزد ریاست جمهوری شده ام اما دعوای قدرت با هیچکس ندارم برای آشوب یا به خیابان کشیدن مردم ثبت نام نکرده ام بر این باورم که مطالبات ملت باید با روش های مسالمت آمیز اما با بیانی صریح و صمیمی تا مرحله تحقق دنبال شود ما مسیر گفتگو و آشتی را ترک نخواهیم کرد حتی اگر طرف مقابل با ما سر جنگ داشته باشد ما با همگان سر صلح و تفاهم و اصلاح داریم اگر روی از گفتگو برگیرند ما بران بیشتر اصرار می ورزیم و اگر ما را دوست نداشته باشند آنها را همچون دیگر هم وطنان خود برادران و خواهران خود می خوانیم و با ایشان با احترام رفتار می کنیم. 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اختلافات عقیدتی و سیاسی موافقان و مخالفان نباید ایران را به ورطه آشوب و هرج و مرج بکشاند و میهن مادری را رنجور تر سازد میراث گران‌سنگ پدران و مادران مان را بیش از این تخریب نماید من راه حل خود را برای نجات ایران در قالب اصلاحات ساختاری رویکردی و رفتاری در روزهای گذشته اعلام کرده‌ام و برنامه‌های خود را به عنوان رئیس دولت در روزهای آینده عرضه خواهم کرد و متعهد می‌شود در صورت دستیابی به مقام ریاست جمهوری آنها را به اجرا درآورم.
وی افزود: متعهد می شوم به حق حاکمیت ملت خیانت نکنم و همواره پاسدار حقوق و آزادی های قانونی شهروندان باشم و مصالح سیاسی را دستمایه و بهانه طفره رفتن از وظایف قانونی و اخلاقی خود قرار ندهم. 
تاجزاده با بیان اینکه می دانم که گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می کنند اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم، افزود: روای رفع تبعیض و تحقق عدالت، رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری، رویای رفع گرانی و تحریم، رویای دوستی و همکاری و همدلی، رویای ایرانی آباد و مستقل و توسعه یافته، رویای انتخابات ازاد و رویای حکومت قانون و رویای عدالت و آزادی دارم. آری! من نامزد شده ام تا افزون بر معرفی همکاران و ارایه برناه رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم. 
او تصریح کرد: به باور من رویاها تحقق می یابند زمانی که ملت ها اراده می کنند و هیچ قدرتی برتر از قدرت بی قدرتان نیست، زمانی که اراده می کنند. 
او اظهار داشت: متعهد می شوم به حق حاکمیت ملت خیانت نکنم و همواره پاسدار حقوق و آزادی های قانونی شهروندان باشم و مصالح سیاسی را دستمایه و بهانه طفره رفتن از وظایف قانونی و اخلاقی خود قرار ندهم. 
تاجزاده تاکید کرد: می دانم که گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می کنند اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم. روای رفع تبعیض و تحقق عدالت، رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری، رویای رفع گرانی و تحریم، رویای دوستی و همکاری و همدلی، رویای ایرانی آباد و مستقل و توسعه یافته ، رویای انتخابات ازاد و رویای حکومت قانون و رویای عدالت و آزادی دارم.
او اضافه کرد: آری! من نامزد شده ام تا افزون بر معرفی همکاران و ارایه برنامه رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم. به باور من رویاها تحقق می یابند زمانی که ملت ها اراده می کنند و هیچ قدرتی برتر از قدرت بی قدرتان نیست، زمانی که اراده می کنند. 
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: پیام من به حاکمیت این است که ما با شما به زبان قانون و متکی بر حقوق قانونی خود سخن می گوییم، اما سخن خود را دلسوزانه، صریح و بی لکنت می گوییم.
تاجزاده با بیان اینکه ما برای نیل به حاکمیت قانون و اجرای عدالت و بهره مندی از حقوقی که قانون اساسی برای شهروندان به رسمیت شناخته است، اذعان کرد: با شیوه های مسالمت آمیز عمل می کنیم، در عین حال تسلیم قانون شکن ها نمی شویم، قانون شکن هایی را برنمی تابیم و به افشای ستم ها و سرکوب ها آنقدر ادامه می دهیم تا در نهایت شما هم راهی نیابید جز اینکه به قانون تمکین کنید، حقوق ملت ها را به رسمیت بشناسید و بگذارید آینده ای شایسته برای ایران و ایرانیان رقم بخورد. 
وی ادامه داد: ما از پیمودن راه ازادی و عدالت با همه هزینه هایش نه خسته می شویم و نه ناامید. نه از شما می ترسیم و نه در دامن خشونت می غلطیم.شما را به تحقق ایران برای همه ایرانیان فرا می خوانیم که راهبردی برد-برد برای همگان است و جز زیاده خواهان کسی در آن زیان نمی بیند. مردم! انتخابات میراث انقلاب مشروطه است و رای دادن حق من و شماست، همچنان که رای ندادن حق من و شماست. 
تاجزاده می‌گوید: مشارکت زمانی موجه است که انتخابات معنادار باشد تنها در صورتی انتظار شرکت گسترده مردم منطقی است که انتخابات رقابتی باشد و هر ایرانی بتواند نامزدی که مطالبات و دیدگاه های او رانمایندگی کند بیابد و بتواند به وی و سوگندش برای حفاظت از قانون اساسی، استقلال و یکپارچگی و اعتلای جایگاه ایران و تامین حقوق ملت اعتماد کند. در انتخابات فرمایشی رای دادن توجیه ندارد. از خداوند مهربان می خواهیم که ایران را از استبداد، خشونت، دروغ، ریا و تمامیت خواهی حفظ کند. به امید روزی که ایران برای همه ایرانیان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تازمانی که حجاب اجباری بود لااقل کمی بهترحجاب را رعایت میکردن،الان که بی خیال شدن،نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی خوبه
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

نانچه به دنبال تحقق این مشارکت حداکثری هستیم قطعا باید رویه‌ها ی فعلی تغییر یافته و دوباره ...
فایل های مرتبط
1