کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دعوت سه بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم های ملی

22 ارديبهشت 1400 ساعت 17:50

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نفر از بانوان فوتبالیست این استان به اردوی تیم های ملی رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان دعوت شدند.


مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نفر از بانوان فوتبالیست این استان به اردوی تیم های ملی رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان دعوت شدند. 
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، آرمان حاتمی روز چهارشنبه (22 اردیبهشت 1400) اظهار داشت: این سه بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد شامل بیتا طاهری، شبنم بهشت و زهرا علیزاده هستند. 
وی افزود: دعوت از این سه بانوی فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به اردوی تیم های ملی رده سنی زیر ۲۰ سال و بزرگسالان از سوی معاونت امور بانوان فدراسیون فوتبال انجام شده است. 
مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال به مدت پنج روز و از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران، آکادمی تیم ملی در حال برگزاری است. 
حاتمی عنوان کرد: بیتا طاهری بانوی فوتبالیست رده سنی زیر ۲۰ سال کهگیلویه و بویراحمد در این اردو حضور دارد. 
وی ابراز داشت: اردوی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان به مدت یک هفته و از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران، کمپ تیم های ملی در حال برگزاری است. 
حاتمی گفت: شبنم بهشت و زهرا علیزاده بانوان فوتبالیست رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این اردو حضور دارند. 
تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است. 
 


کد مطلب: 434105

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434105/دعوت-سه-بانوی-فوتبالیست-کهگیلویه-بویراحمد-اردوی-تیم-های-ملی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1