تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۳۴۰۵۵
بازدید رئیس بنیاد مسکن کشور از سی سخت:

پیشرفت 25 درصدی روند بازسازی در سی سخت / بازسازی واحد‌های آسیب دیده تا پایان تیرماه

۱
۰
بازسازی واحد‌های خسارت دیده شهر زلزله زده سی سخت تا پایان تیرماه
کبنا ؛رئیس بنیاد مسکن کشور در بازدید از شهر سی‌سخت از آغاز ساخت همه واحد‌های زلزله زده در این شهر خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز سه شنبه (21 اردیبهشت 1400) رئیس بنیاد مسکن کشور در بازدید از شهر سی‌سخت گفت: با وجود مشکلات بیماری کرونا خوشبختانه کار بازسازی همه واحد‌های آسیب دیده از زلزله در شهر سی سخت طبق برنامه در حال پیشرفت است و روند بازسازی پیشرفت ۲۵درصدی دارد.
علیرضا تابش با بیان اینکه همه واحد‌های آسیب دیده آوار برداری و پی کنی شده است افزود: ۷۰ درصد پروانه‌های ساخت واحد‌ها    صادر شده و تسهیلات هم در حال پرداخت است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در زلزله ۲۹ بهمن سال گذشته چهار هزار و ۶۰۰ واحدمسکونی دچار آسیب شدن که بازسازی و تعمیرات این واحد‌ها هم در شهر سی سخت و هم در روستا‌های شهرستان دنا با روند مطلوبی در حال اجرا است.

حسین جنتی افزود: از هزار و ۷۰۰ واحدی که تخریب شده اند، بیش از هزار و ۲۶۰ واحد، پی‌کنی شده و ۵۰۰ واحد هم اجرای فوندانسیون و دیوارچینی انجام شده است.
جنتی همکاری مردم برای تسریع در روند بازسازی‌ها را مهم دانست و اضافه کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده تا پایان تیر ماه کار بازسازی واحد‌های آسیب دیده در سی سخت به پایان می‌رسد.
وی ادامه داد: تا کنون مالکان چهار هزار واحد آسیب دیده از زلزله برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد با ۲ هزار نفر برای پرداخت تسهیلات قرار داد منعقد شده است.

جنتی از پرداخت حدود ۷۰ میلیاردتومان تسهیلات بلاعوض به زلزله‌زدگان درکهگیلویه‌و‌بویراحمد هم خبر داد و گفت: در صورتیکه مردم شهر سی سخت تا مرداد ماه پبشرفت کاری ساخت واحد‌های خود را به ۸۰ درصد برسانند مشمول طرح معاون رئیس جمهور قرار گرفته و تسهیلات جدیدی برای تکمیل منازل به آنان پرداخت می‌شود
نام شما

آدرس ايميل شما

مستاجر
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترکلانتری...دراین شهرهمه سودای سوئیت دادن دارندواجاره دادن وگره گشایی ازبارمشکلات کسانی که مجبورنددراین شهرزندگی کنندکمترین سهم رادارد.بجدازشماخواهشمندیم درنظارتی فراگیرومستمرنگذاریدبه مستاجران مخصوصآکسانی که خارج ازسیسخت آمده اندظلم شودوشناسایی خانه هاوارائه انها جهت اجاره مدنظرحضرتعالی باشد...
جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
1