کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئینی انجام گرفت

افتتاح اولین مدرسه پویا در استان کهگیلویه و بویراحمد

21 ارديبهشت 1400 ساعت 12:13

آئین افتتاحیه مدرسه پویا در محل مدرسه اندیشه گچساران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان،معاون تربیت بدنی وسلامت ومسئولان شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد


آئین افتتاحیه مدرسه پویا در محل مدرسه اندیشه گچساران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون تربیت بدنی وسلامت ومسئولان شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به حاکمیت زندگی ماشینی و عوارض ناشی از این حاکمیت می‌طلبد که چنین مدارسی با برنامه‌هایی از قبیل آمادگی جسمانی، تحرک و نشاط و شادابی راه اندازی شود.
به گزارش کبنانیوز، امروز سه شنبه (21 اردیبهشت 1400) هادی زارع پور به بحث ورزش درمانی اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح مدرسه پویا، شاداب سازی مدارس و افزایش فعالیت‌های بدنی است.
وی گفت: برای افزایش فعالیت‌های بدنی و جبران فقر حرکتی همه جای مدرسه شامل حیاط، کلاس‌های درس و راهروها به نحوی طراحی شود تا دانش آموزان فعالیت‌های حرکتی بیشتری انجام دهند. معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این آیین گفت: طرح مدرسه پویا با شاداب سازی فضای مدارس، زمینه مناسب جهت ساماندهی فعالیت‌های حرکتی دانش آموزان در ساعات تفریح را فراهم می‌کند.
سیده فریبا حسینی گفت: امیدوارم تا پایان سال بتوانیم ۲۰ مدرسه پویا را در راستای کیفیت بخشی به اجرای برنامه‌ها افتتاح کنیم.
وی افزود: هدف در سال تحصیلی 7 مدرسه در تعهدات ما بوده که تلاش می‌شود با لحاظ اعتبارات استانی به ۲۰ مدرسه افزایش یابد.


کد مطلب: 434036

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434036/افتتاح-اولین-مدرسه-پویا-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1